-Roger- Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 02 M3 SMG som jeg kjøpte i Haugesund i Juni i år! Da jeg hentet den: Hadde noen Zito WP111 felger liggende, og investerte i litt småtteri som lykter, etc med det samme Felgene kan vurderes byttet mot CSL eller M3 felger i 19". Må være i god stand. Andre felger kan også vurderes, gjerne dyp/concave type! OBS: Bilder tatt med gammel mobiltlf På høy tid med senk! Resultat Haug, noekult, StigJ og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Clean og fin denne ja -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 27, 2014 Forfatter Share Skrevet September 27, 2014 Takk for det reef Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2014 Noen som har tips til hva jeg må kjøpe for å få dette til å se ut som nytt igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 Swisswax ordner farge til skinn så lenge du har navnet på fargen/fargekoden Jeg fikk til og med tak i til mitt gamle Kiwi-grønne M3-interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2014 Husker du hva det kostet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 Kostet litt, ca 600 inkl frakt og moms mener jeg. Holder til to seter Edit: Her http://www.swissvax.no/produkter/skinn-laerpleie-produkter/art-359-swissvax-leather-healer-for-individuell-farge-150-ml Ser jeg bommet litt på prisen. -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2014 Det er ikke så ille Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 Pen bil! -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 nydelig bil! ELSKER intriøret! flere bilder!!!! MORE MORE MORE! -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2014 Pen bil! Takk for det nydelig bil! ELSKER intriøret! flere bilder!!!! MORE MORE MORE! Oj Det var flotte ord! Takk for det, blir sikkert flere bilder i fremtiden vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 Takk for det Oj Det var flotte ord! Takk for det, blir sikkert flere bilder i fremtiden vet du Det liker vi! elsker e46 m3! er vel en av de peneste bilene bmw har laget! skal ha sånn selv i framtiden men blir nok senere! -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 9, 2014 Forfatter Share Skrevet November 9, 2014 Hadde bilen på 4 hjulskontroll forleden, men slet med å få camber innenfor både fremme og bak etter montering av coiloverkitet! Så nå er Justerbare topplager og stag bak kjøpt inn! Dal-z reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruze Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Har likt interiør i min 318. Funnet farge kode? Tenkte og gå over absolutt alt utvendig og invendig, og da trenger jeg swissvax produktet selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 10, 2014 Forfatter Share Skrevet November 10, 2014 Har likt interiør i min 318. Funnet farge kode? Tenkte og gå over absolutt alt utvendig og invendig, og da trenger jeg swissvax produktet selv! Jeg har ikke bestilt swissax produktet selv enda! Men koden ser ut til å hete imolarød (n5im) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå