-Roger- Skrevet Juli 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2015 (endret) Brå vending her nå.. Vurderer å prøve selge til fordel for annen bil. Ta gjerne kontakt om det kunne være av interresse. http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=64743655 Endret Oktober 20, 2015 av -Roger- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 5, 2015 Share Skrevet Juli 5, 2015 Har du en spesiell bil i tankene siden det plutselig blir salg? Kunne tenkt meg den (les: en slik) selv, hadde det ikke vært for at jeg har en halvdel som ikke helt forstår seg på slikt. Den har jo til og med rett bokstavkombinasjon på skiltet. Lykke til ihvertfall, går nok fort denne med tanke på kilometerstand og pris. -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juli 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2015 Har du en spesiell bil i tankene siden det plutselig blir salg? Kunne tenkt meg den (les: en slik) selv, hadde det ikke vært for at jeg har en halvdel som ikke helt forstår seg på slikt. Den har jo til og med rett bokstavkombinasjon på skiltet. Lykke til ihvertfall, går nok fort denne med tanke på kilometerstand og pris. Ja jeg har en bil i tankene, men må selge denne på forhånd om det skal bli aktuelt. Prisen har jeg satt fordi jeg mener det burde den være verdt og hvis jeg ikke får 300 for den så kan det bare være. Det er den hvertfall verdt for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juli 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2015 Bare av nysgjerrighet awt hva mener du med rett bokstavkombinasjon på skiltet? SD? Er det noe spesielt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 6, 2015 Share Skrevet Juli 6, 2015 Ikke noe annet enn at det er lokale skilt for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juli 6, 2015 Share Skrevet Juli 6, 2015 Det er en pen M3 du har og den prisen burde den være verdt. Desverre er det mye spekulanter og rett og slett frekke folk som tar kontakt på slike biler for tiden. Var blant annet en som kunne fortelle meg at min bil ikke var verdt mer enn 250.000 for han hadde sett en annen bil til den prisen :s Lykke til med salg, og håper det er en meget spesiell bil du erstatter den med, for det er store sko å fylle Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juli 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2015 (endret) Ja det er ofte mange som tar kontakt og skal ha de "gratis" men vi får se hva det ender med. Den går ikke noe spesielt billigere enn dette, da beholder jeg heller. Og om den blir solgt så blir det uansett ny m-bil Endret Juli 6, 2015 av -Roger- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juli 6, 2015 Share Skrevet Juli 6, 2015 Regner med det er snakk om E92? Blir spennende å se hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 22, 2015 Forfatter Share Skrevet September 22, 2015 (endret) Annonsen er gått ut og bilen står her så da blir det å beholde den tenker jeg. Om noen er interressert i bilen til 290 000kr kan dere ta kontakt. http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=64743655 Endret September 22, 2015 av -Roger- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet September 23, 2015 Share Skrevet September 23, 2015 Fin bil Hvor aktuelt er det med innbytte for deg? E46 330cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2015 (endret) Da nærmer vi oss vinterlagring. Har vel kjørt 6-7000 km i år tror jeg. Ikke så mye, men koser meg hver km Hadde bilen på biltilsynet forrige uke og fikk senk+felg skrevet inn i vognkort! Leverte den på Eu kontroll i dag, og gikk faktisk gjennom alle punkter med 0 feil Endret Oktober 20, 2015 av -Roger- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 21, 2015 Forfatter Share Skrevet November 21, 2015 I dag har jeg pimpet kjerringbilen [emoji15] bimmerR reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet November 21, 2015 Share Skrevet November 21, 2015 Stilig! Sånn leita jeg lenge etter da jeg hadde min M3, skulle ha det på en Skoda, en Passat og en Peugeot -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 21, 2015 Forfatter Share Skrevet November 21, 2015 Stilig! Sånn leita jeg lenge etter da jeg hadde min M3, skulle ha det på en Skoda, en Passat og en Peugeot Fant det på en eller annen Facebook reklame Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KIN Skrevet Juli 6, 2017 Share Skrevet Juli 6, 2017 (endret) Med tungt hjerte må eg selge bilen til Roger Prøver her på forumet først, for her står mesteparten om bilen. En kamerat av oss lakkerte bilen i fjor, før e30meet. Har et håp om at noen her på forumet er interessert i bilen, og vil ta godt vare på den. For mer info om bilen, kontakt Ivan på 92462905. Han hjelper meg med salget, siden dette er tungt for meg. 330 000 eller bud. Kine Endret Juli 12, 2017 av KIN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå