Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde det ikke bare vært greit å få fiksa stålwiren? Så slipper du å irritere deg over at stolen er småskeiv?

Småskeivt ??? Ser ikke noe skeivheter jeg

Skrevet

Men det var en stålwire inni ei skinne i seteputa som var kommet ut av posisjon, noe som gjorde at sømmen på det han sydde ikke ble optimalt, noe han var tydelig på å si fra til meg da setet var ferdig. Det kan sees på bildene at seteputen ikke er helt symmetrisk. ;-)

Bare lurer....

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg må si jeg mener at med den fargen jeg har på bilen min, så kler den chromelistene bedre enn shadowline. Hva synes dere ? Postet bilde

Postet bilde

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skrevet

Jeg må si jeg mener at med den fargen jeg har på bilen min, så kler den chromelistene bedre enn shadowline. Hva synes dere ? Postet bilde

Postet bilde

Er igrunnen enig der...passer fint med chrome til den fargen. I tillegg synest jeg det "kler" felgene og ;)

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Den som leter finner [emoji12] Så noen bobler i tektylen ved jekkfestene, så jeg begynte å pirke litt, noe jeg er glad for [emoji6] Hadde dette fått lov å fortsette i det skjulte så ville det vel ikke tatt lang tid før stålmarken hadde fått spise seg gjennom [emoji6] Så da har jeg litt ekstra gjøremål i vinter mens den står i opplag [emoji15] Vurderer å kjøpe kompessor og punktsandblåserutstyr på Biltema og ta rusten på denne måten. Er dette noe som krever mye kunnskap ? Jeg har aldri sandblåst noen gang, men man kan vel selvlæres dette også eller ? [emoji12] Tips tas i mot med takk [emoji120]

8d9ded9ee71a48a820a15386a2f1c99a.jpg

9c881b9c911ec056bc69d0636b1c5920.jpg

b0c92dec88e32a2ccd321212eb4318a2.jpgbfa4289742506d851274e4e8b1db2f65.jpg

ed1ea885ea2ca763d61ce4bf753624f6.jpg

Skrevet

Fantastisk å se at denne bilen blir fikset opp og tatt så godt vare på, det må jeg si gleder meg stort :) Det var overhode ikke en gal pris på jobben heller, vurderer å ta litt smårust på min bil også :)

Dette ser meget bra ut, godt at pre 1990 modellene av E34 tas vare på :)

Skrevet

Dette er superlett og fikse og ikke mye i det hele tatt Tore.

Ta en titt på andre e34 tråder og rust ,da ser du hva som er mye:).

Det du har der ,fikser du lett selv med verktøyet du har nevnt,kompressor og sandblåser og er fort gjort.

Da dette er gjort,kan du bruke epoxygrunning over etter du har sandblåst og bodyskjuts over der igjen.:).

Sånn er det med gamle biler,plutselig dukker der opp ting som lyn fra klar himmel.

Skrevet

Fantastisk å se at denne bilen blir fikset opp og tatt så godt vare på, det må jeg si gleder meg stort :) Det var overhode ikke en gal pris på jobben heller, vurderer å ta litt smårust på min bil også :)

Dette ser meget bra ut, godt at pre 1990 modellene av E34 tas vare på :)

Takk Fredrikk [emoji106] Jeg er utrolig takknemlig for denne bilen og har veldig lyst til at den skal få maaaange år til på veien [emoji120] Så da blir det å prioritere vedlikehold, vedlikehold og atter vedlikehold [emoji6] Denne bilen skal øke i verdi, ikke motsatt [emoji2] Ja Fredrik, det er alltid lurt å holde fjerne smårust før det blir storrust [emoji106] Nei 17 lapper var det absolutt verdt å betale. Svaret på om de har gjort en så god jobb som det ser ut til, får jeg vel svar på senere, men jeg har troen på at de har gjort det bra [emoji120] De har jo holdt på siden slutten av syttitallet og det gjør ikke useriøse aktører [emoji106]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...