Anders_w Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Slenger ut litt info om min nyinnkjøpte brukis! Bilen er en 2000 mod 520d ''Msport'' Felger er 9'' og 10'' Style 132 med 25mm spacere. Ta Technics coilovers foran og nivåreg bak med justerbare stag på sensorer. bilen har gått 350 000km men er hel og pen Bilen har facelift lamper (faktisk litt usikker på om edet er orginalt eller ettermontert da det kom i slutten av 2000) div utstyr: - ''Lilla'' Sportskinn - regnsensor - dieselvarmer - 4x el vindu - 2 Sone klima - Cruise - kjørecomputer - dobbeldin Alpine Spiller med 7'' Touch - integrerte barneseter - org xenon - nivåreg - led angel eyes (hvite) +++ Passe utstyrt for å få en passe hyggelig kjøretur hehe Blir nok montert div snacks etter hvert. Det som er gjort med bilen foreløpig er: -Byttet ratt til et i bra stand -rens innvendig -Slipet ned og lakkert opp baklykter med klarlakk da de var matte og fæle. -rubbet og polert opp hovedlykter - xenon i tåkelys / fjernlys -LED kupelys -oljeskift med veivhusfilter. -lakkert diffusor bak svart. -montert litt stereo, 12'' osv -ny m girkule -LED skiltlys og nye skiltlysglass. planlagt: -felgbytte -Hamann fronleppe (montert) -M5 Speil -takvinge -luftinntak ringer i fanger. -lakkere Panser og bakluke. -tekstilmatter (montert) -lyktesenkere (montert) +++ Haug reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Så flott ut denne hvilke felger vil du ha til den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Denne så veldig fin ut uten tvil. Er du fornøyd med motoralternativet i den? Grunn til at jeg spør er at jeg er på bruktbiljakt da e46/e39 og jeg kunne mer enn gjerne hatt 520d da det holder til mitt/konas bruk. Vil heller spørre en som har, kontra 100 meninger fra de som kanskje ikke engang har prøvd de;). Igjen pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Om jeg får komme med en personlig mening, så hadde jeg aldri satt inn luftporter i grillen, da jeg mener det ser mongo ut. Men ellers flott bil med fine planer Følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Oktober 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2014 Felgplaner vet jeg ikke helt sikkert ennå, men har kjørt 1,5 år med style 132 hula på e46'n min så er litt lei av de nå.. jeg er svak for concave 5 eikede felger eller felger med mye bane, så vi får se 520d er ingen kruttrakett, men jeg syntes den har respektabelt med moment på lave turtall noe som gjør den veldig kjørbar. forbikjøringer er heller ikke livsfarlig, men jo selvsagt planlegges litt hehe. jeg kan trygt anbefale disse motorene i en bruksbil/konebil jeg har vurdert og chippe, men vet ikke om det er verdt det mtp km stand osv selv om den virker i bra stand:) Luftporter vurderes fortsatt, hehe så vi får se hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Flott E39 så denne må eg følge ! foresten har du tråd på E30 som profilbilde viser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Flott E39 så denne må eg følge ! foresten har du tråd på E30 som profilbilde viser? http://bimmers.no/topic/742699-e30-330i-m-tech-ii-m54b30-masse-nye-bilder-s-14/page-15 Tråden til han som har bilen no HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Følger! Fet vogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Oktober 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2014 Tnx Men den e30'n har byttet eier atter en gang Men er fortsatt i gode hender Savner den fælt etter 9 års ekteskap... HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Oktober 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2014 Liten update Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Januar 21, 2015 Share Skrevet Januar 21, 2015 Endelig fant jeg tråd fra du hadde bilen! God bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 21, 2015 Share Skrevet Januar 21, 2015 Denne var flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå