e30_joakim Skrevet November 24, 2014 Forfatter Skrevet November 24, 2014 godt det er noen som gjør noe Holder på , men jeg er glemsk når det gjelder bilder ... Det som gjøres i disse dager, eller skal gjøre i dag. er å justere pumpa litt, da den er litt tungstartet og har en litt " hard " gange høres ut som at den " slår " når jeg ruser den, men pumpa måtte stå sånn for å få på innsuget. innsuget er freset litt ned på under siden , og lokket på pumpa er også freset ned så jeg får stilt på pumpen sideveis legge om til vinterhjul , så er den klar for etter kontroll
Messer Skrevet November 30, 2014 Skrevet November 30, 2014 Alu Radiator er bestilt , så håper den kommer i morgen , så jeg får montert i helgen og dratt på etter kontroll med bilen til uka en gang Denne er også litt høyere , 20 cm høyere , fra M3 , så skal vel ikke slite med kjøling nå. lurer på om jeg skal bytte tilbake til elektronisk dieselpumpe før etter kontrollen , den ryker bra svart nå , og jeg har ikke lagt opp til gassvaier enda ... heller ikke sjekket på pedalen.. IMG_0279.jpg hvordan er passform på denne radiatoren? ser NAI har bare en radiator til e36 og jeg trenger ny på min 325tds kult prosjekt du har, kommer til å følge denne
e30_joakim Skrevet Desember 1, 2014 Forfatter Skrevet Desember 1, 2014 hvordan er passform på denne radiatoren? ser NAI har bare en radiator til e36 og jeg trenger ny på min 325tds kult prosjekt du har, kommer til å følge denne Den passer 100% rett i , jeg bestilte den som er til bensin , litt større enn 325 tds radiatoren , i høyden , men det gjør ikke noe . plass selvom oljekjøleren er der bare bestille !
Hpi Skrevet Desember 1, 2014 Skrevet Desember 1, 2014 Hei, hvordan er eksostempen med dette oppsettet? Ser du skriver at den ryker svart på tomgang, kommer det seg når du får opp turtallet eller ryker den veldig svart hele veien? Isåfall må du passe på eksostempen før du griller noe.
e30_joakim Skrevet Desember 1, 2014 Forfatter Skrevet Desember 1, 2014 Hei, hvordan er eksostempen med dette oppsettet? Ser du skriver at den ryker svart på tomgang, kommer det seg når du får opp turtallet eller ryker den veldig svart hele veien? Isåfall må du passe på eksostempen før du griller noe. Den vet jeg ikke hva ligger på, men jeg sliter ikke med varmen har fått justert bedre på pumpa nå, så den ryker ikke såå mye nå
Hpi Skrevet Desember 1, 2014 Skrevet Desember 1, 2014 Nei bare et råd så du ikke ødelegger noe. Du bør få deg en eksostempmåler. Vanntemperatur og eksostemperatur blir 2 forskjellige ting. En dieselbil fungerer motsatt av en bensinbil, en bensinbil blir varm av mager blanding mens en dieselbil blir varm av feit blanding. Ryker det svart så kan det være en fordel å følge med på dette. Blir det for varmt så kan du grille et stempel eller en ventil eller turboen. Det tar ikke veldig mange sekunder med flat pedal før du er oppe i 1000 grader og du ser det ikke på vanntemperaturen.
e30_joakim Skrevet Desember 1, 2014 Forfatter Skrevet Desember 1, 2014 Nei bare et råd så du ikke ødelegger noe. Du bør få deg en eksostempmåler. Vanntemperatur og eksostemperatur blir 2 forskjellige ting. En dieselbil fungerer motsatt av en bensinbil, en bensinbil blir varm av mager blanding mens en dieselbil blir varm av feit blanding. Ryker det svart så kan det være en fordel å følge med på dette. Blir det for varmt så kan du grille et stempel eller en ventil eller turboen. Det tar ikke veldig mange sekunder med flat pedal før du er oppe i 1000 grader og du ser det ikke på vanntemperaturen. Det er jeg klar over , men det skal ikke være noe problem slik den er nå.
TRF Skrevet Desember 1, 2014 Skrevet Desember 1, 2014 (endret) TDS motor som åpenbart er satt opp "tvilsomt" (i beste fall), og som ryker kraftig svart, da ville jeg tatt rådet du fikk over her, og skaffe deg en føler med god respons og presisjon. Det er en av de mest effektive varslingstiltakene du kan bruke, og det er relativt rimelig. Endret Desember 1, 2014 av TRF-Racing
capri-rs Skrevet Desember 1, 2014 Skrevet Desember 1, 2014 TDS motor som åpenbart er satt opp "tvilsomt" (i beste fall), og som ryker kraftig svart, da ville jeg tatt rådet du fikk over her, og skaffe deg en føler med god respons og presisjon. Det er en av de mest effektive varslingstiltakene du kan bruke, og det er relativt rimelig. alternativt time pumpe ordentlig og ha kontroll på hva ein driver med .
TRF Skrevet Desember 1, 2014 Skrevet Desember 1, 2014 Jeg tenkte jeg ikke skulle være så direkte jeg da Capri Heldigvis er det enkelt med mek pumpe da...
Skårholen Skrevet Desember 1, 2014 Skrevet Desember 1, 2014 TDS motor som åpenbart er satt opp "tvilsomt" (i beste fall), og som ryker kraftig svart, da ville jeg tatt rådet du fikk over her, og skaffe deg en føler med god respons og presisjon. Det er en av de mest effektive varslingstiltakene du kan bruke, og det er relativt rimelig. Håper at dette ikke er alt for Off topic og kanskje kan hjelpe trådeier, er det noen spesielle målere du anbefaler?
TRF Skrevet Desember 1, 2014 Skrevet Desember 1, 2014 Vi har et kit vi selger, beste produktet jeg har brukt av flere (i den dyrere enden) som var inne til testing. Men la oss ikke fylle tråden med det, send meg heller en PM. På lager. Det som er viktig ved valg av sensor er hvor "kjapp" den er.
tommyheimberg Skrevet Desember 1, 2014 Skrevet Desember 1, 2014 Har du bilde av det du fredag av pumpa og innsuget?, håper ikke det blir salg?.. Og TRF kunne du vert interessert i en tråd ang trimming av m51d25 som en kunne delta trimmtips osv? e30_joakim reagerte på dette 1
e30_joakim Skrevet Desember 2, 2014 Forfatter Skrevet Desember 2, 2014 Dette er fra Fredagen, en kompis som tok bilde Blir trangt med plassen gitt :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå