Gå til innhold

Ivrig's E60 M5 SOLGT- Ny E36 M3... GODKJENT! :D Bilder :)


Ivrig86
 Share

Anbefalte innlegg

Der har du et bra utgangspunkt for å få strøken lakk :)

Ja di sier så :) Blir morro! Produkter osv har jeg fra før så en skikkelig maskin gjør nok jobben litt lettere og ennå bedre resultat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer det litt bilder av bremsene :) Før og etter... Lakkert senter og enden på skivene, lakkert caliperne og "borret" vekk "rusta" i hullene :)

Har også bestilt M/// merker som skal forran

Skal også få tatt noen bilder av bilen iløpet av uka :) Skal få kjørt den ut og vasket av litt støv å legge et lag swissvax shield før den skal parkeres godt inni hjørnet :)

 

Bra overhaling det der!

Hva brukte du for å slipe bort rusta på selve skiva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra overhaling det der!

Hva brukte du for å slipe bort rusta på selve skiva?

på selve skiva? Det er bare Pga fuktighet etter vask. Bare dro lett over med en rød pussepad, og i hulla brukte jeg borr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ønsker å kjøpe 2 stk 255.40.19 Michelin pilot sport PS2...

Tenkte om noen har eller kan skaffe billigere enn Dekkonline eventuelt. Hvis ikke blir det å kjøpe derfra :) Gleder meg fælt til våren nå!!

Noen som vet hvor mye jeg kan space original Felga kanskje? Tror det blir det istedenfor å kjøpe nye felger. Di kler jo bilen veldig godt, men vil ha di littegrann ut

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Måtte sjekke bakdekka Idag også så jeg fikk bestilt dekk... Di er på kanten di også så ble 4 nye Falken fk453. Er Michelin pilot sport på nå men har hatt Falken på alle M3 mine å strålende fornøyd med di :) Å blir ikke Like Fort slitt som Michelin :) Så da blir det å bruke di orginale M5 hjula istedenfor å kjøpe noe annet :)

All snøen er nesten borte her også nå så mulig det blir en liten tur for å få luftet bremsene, ordnet eksosen å satt på nye dekk etterhvert så bilen er helt klar for sommeren :)

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville gått for bedre dekk enn falken på en såpass ekstrem og dyr bil :) Synes ikke falken henger spesielt bra på

Som sagt hatt Falken på alle mine E46 M3 å det har fungert supert :) skal ikke kjøre noe rundetider her så :P

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...