RS-Heggem Skrevet April 7, 2015 Share Skrevet April 7, 2015 Den første er vel hre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 15, 2015 Forfatter Share Skrevet April 15, 2015 I helgen fikk bilen seg en god luftetur Fredag var jeg og en kompis i Tønsberg en tur, lørdag var vi på vårmønstring på parts and retards, deretter gikk turen til,svigermor i Fredrikstad til søndagen. På parts and retards sto Andreassen Atospa å demonstrerte litt Bilpleieprodukter, han viste en ny scholl s20 black som er på cuttingnivå med s17 men avslutter som s30 å kanskje bedre. Kjøpte denne sammen med hvit/svart scholl spiderpad å testet på cproklamerte til dama Igår! Ganske fornøyd! Skal få tatt M5n på søndag var planen På den kommer jeg nok til å gå over med s40 til slutt før et lag shield. Bilder kommer RS-Heggem reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Ja, S20 Black er helt rå når det gjelder cuttingnivå og finish. Blir spennende å se hvordan dette løfter blåfargen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 19, 2015 Forfatter Share Skrevet April 19, 2015 (endret) Da kommer det litt bilder Brukte først roterende, hvit spiderpad og s20 black Jeg er ganske ny med maskin osv så en proff kunne garantert fått den bedre men ble iallefall mye bedre! Endret April 19, 2015 av Ivrig86 Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 Oh so shiny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 24, 2015 Forfatter Share Skrevet April 24, 2015 Gleder meg fælt til tbgstance springmeet imorgen!! Virker som det blir bra oppmøte Håper bare været blir greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 28, 2015 Forfatter Share Skrevet April 28, 2015 (endret) Noen som vet om noe treff noe sted natt til 1 mai?? Pleier være Skien som gjelder men er ikke arrangement der i år dessverre Endret April 28, 2015 av Ivrig86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 28, 2015 Forfatter Share Skrevet April 28, 2015 Tok et google søk å fant et arrangement i Porsgrunn iallefall http://www.ta.no/vis/kalender/events/14720637 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2015 Noen som har innstegslist til førerkarmen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Mai 3, 2015 Share Skrevet Mai 3, 2015 Knipset 2 bilder av bilen din igår også. meget flott bil du har! Siifra om jeg skal slette de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2015 Knipset 2 bilder av bilen din igår også. meget flott bil du har! Siifra om jeg skal slette de Det går fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 hvordan ligger senkesettet ann til denne nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 (endret) hvordan ligger senkesettet ann til denne nå da? Senkesettet? Har vært på siden vinteren det. Satt på H&R fjærer bare for å beholde orginalunderstellet. Vurderer STERKT å kjøpe 4x9,5 ET20 av den ene nye typen fra GS. Har nye Falken FK453 liggende i originaldim 255.40 og 285.35.19... Vurderte legge di på orginalfelga men vil ha noe som er litt "kulere"... Å da har jeg eventuelt 2 sett felger istedenfor 1. Som blir et pluss ved videresalg. Tror di Felga hadde blitt knall på bilen!! Endret Mai 4, 2015 av Ivrig86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 5, 2015 Share Skrevet Mai 5, 2015 (endret) Burde da koste på en orginal E60 M5 noe annet enn Gs felger i mine øyne. Jeg synes heller ikke det gjør noenting i det hele tatt, at en sånn bil får beholde orginalfelgene sine. Endret Mai 5, 2015 av RS-Heggem BMW E30 325, Skulebollen og StigJ reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2015 Burde da koste på en orginal E60 M5 noe annet enn Gs felger i mine øyne. Jeg synes heller ikke det gjør noenting i det hele tatt, at en sånn bil får beholde orginalfelgene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå