Ivrig86 Skrevet Juni 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2015 (endret) Var å hentet bilen hos Scandinano Idag!... Får advare di sære originale BMW folka her inne om å lukke øya! Syns det ser mye bedre ut i virkeligheten enn på bildene! ...også får jeg legge til for sikkerhetsskyld at grunnen til at jeg valgte stance patrol er nettopp fordi bilen min IKKE er en stance bil! Så tanken var da lissom stance police på en måte men for å være sikker på at politi ikke skulle Bry seg ble det patrol, også oga highway patrol som ideen kom fra Jeg syns det ble mye bedre enn forventet!!! Endret Juni 4, 2015 av Ivrig86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Kult, fin patruljebil det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 (endret) Haha, tøft! Liker folk som vil skille seg litt ut Endret Juni 4, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2015 Takker!! Ja jeg har alltid skilt meg litt ut på bilfronten man må det for å bli lagt merke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Ble kult det! Mangler taket også i hvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2015 Ble kult det! Mangler taket også i hvit image.jpg Tja det var jeg inne på faktisk men siden taket er mye lenger enn en dør så syns jeg det ble så rart! Visste ikke at patruljebilene hadde det faktisk ellers kunne jeg vurdert det litt sterkere men tror det hadde blitt rart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 Grom den M5'n din! Kult påfunn med folien også, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2015 Grom den M5'n din! Kult påfunn med folien også, hehe Takk takk endelig hjemme nå etter en Knallhelg i bud!! Gleder oss allerede til neste år. Var faktisk en original California highway patrol bil som var på atlanterhavsveien det var litt artig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 Denne ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2015 Ja grom den hehe Har noen vært på landstreffet før? Vet ikke om vi skal dra dit eller Gatebil mantorp til helga... Hvordan er det med oppmøte på landstreffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 hvor er lands treffet egentlig? oO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2015 hvor er lands treffet egentlig? oOSandefjord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 dæven! da må jeg kanskje få tatt turen selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2015 (endret) Om man skal være med på Felleskjøring til verdensende så skal di dra fra Sandefjord 10 ca også er di tilbake halv 4 ca, da starter "utstillinga" Vi Tenkte bare ta turen til "utstillinga" Endret Juni 12, 2015 av Ivrig86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 13, 2015 Share Skrevet Juni 13, 2015 nei var bare utstillinga jeg tenkte på blitt så mye jobbing at jeg skulle sove ut, noe jeg har gjort nå! xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå