Gå til innhold

Ivrig's E60 M5 SOLGT- Ny E36 M3... GODKJENT! :D Bilder :)


Ivrig86
 Share

Anbefalte innlegg

Var å så på "ulykkesstedet" nå. Slakk dosert venstre sving hvor han har fått skrens å gått til venstre ned i grøfta, opp på fortauet, og mest sannsynlig da fått løft å vippa over på taket over fortauet å ned på venstre siden av fortauet. FLAKS at han ikke gikk rett i en av lyktestolpene der! Fartsgrensa på stedet er 60 å spora tilsier godt over det dobbelte!!!!

Det er også masse hus i området så vil vel også tro det blir noen vitner i denne saken

Her er det helt klart farta som har tatt overhånd!! Skal relativt stor fart til for å få skrens der... Å spora går langt etter svingen, langt bortover fortauet og grøfta

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært å signert jobbkontrakt hos autostradasport på Billingstad :D Oppstart 3 august! Har nå vært vikar på Hertz/europcar på parkbilutleie i Drammen siden november... Har drømt om å kunne få jobb hos autostradasport siden en kompis starta der som mekaniker/tekniker. Var i samtale med di for en stund siden nå men Pga di var veldig i beita sist så måtte di ta en annen som kunne starte med engang. Men viste seg at Pga ryggproblemer så ble jeg kontaktet igjen! Superdigg! Gleder meg til å shine ordentlige biler istedenfor "kattevask" på utleiebiler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Igår var jeg på AutostradaSport, hvor en kompis byttet olje+filter, luftet bremsene for sikkerhetsskyld, justerte eksosen og kodet aux. Aux virker fortsatt ikke så

Må åpne opp å se om svenskene har koblet noe feil bak der :P

Har også satt på orginal hjula, så nå er den klar for litt kjøring på lørdag :)

post-48064-0-45365300-1435204830_thumb.j

post-48064-0-07102400-1435204841_thumb.j

post-48064-0-77346000-1435204848_thumb.j

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har bygget den m3n som er kræsja der a? veldig merkelig at ingen airbager har gått på den. syns nå det er litt skummelt med tanke på smellen den har fått.

Helt enig!! Burde vel slå ut selvom bilen ikke er krasjet i front og direkte i sidene?

Det kan du kanskje tenke deg til

Om jeg sier det er et kjent firma også ettersom bilen er DJ registrert ? ;)

Mye humbug rundt di "om Dagen" dessverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten si "en 320I mindre på veien" da :P

Gratulerer med gromjobb :) Er sikkert helt greit å tilbringe arbeidsdagen blandt de bilene de har stående der ja 8) Så M5en i Tønsberg, utrolig strøken bil med en helt fantastisk flott farge. Dekoren på dørene var harry men igjen, hver sin smak og det er din bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja noe sånt! Takk takk :) Idag fikk jeg sett på auxen... Dette var altså "koblet" på et verksted i Sverige... Men di hadde ikke

Fått det til å virke! Kan IKKE Skjønne hvorfor! Bilen var ikke kodet, og ledningene var IKKE koblet i... Lå bare løst inni dashen haha

Så nå er det i orden! Deilig! :D Imorgen er det en tur på rudskogen :)

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...