Gå til innhold

Ivrig's E60 M5 SOLGT- Ny E36 M3... GODKJENT! :D Bilder :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er bilen vist, fjærer godkjent, eksos på plass å nå står bilen hos lakkereren for lakking av frontfanger :) Lyden med eksosen ble helt topp! Ikke for bråkete men endel dypere på lagt turtall og mere "snerr" i lyden :)

Skrevet

Den ultimate drømmebil! :D Hvordan er forbruket på denne, om jeg tør spørre?

2 på blanda og 1.2 på langkjøring :P Flere bilder å lydklipp kommer når bilen er ferdig på lakk å skal parkeres. Fortsatt på leting etter hva slags felger jeg skal gå for, så om noen kommer over noe så skrik ut :)
  • 4 weeks later...
Skrevet (endret)

Bestilte meg foliatech kalipper lakk men fikk feil farge så klarte ikke vente :P Så ble spray denne gangen også :) Kaliperene var svarte før, nå er di sølv, lakket også opp senteret på skivene å "borret" vekk "rusta" i hullene i skivene :) blir veldig bra syns jeg. Ferdig med ene siden, andre siden iløpet av helga tenker jeg. Bilder kommer :)

Nå leter jeg etter felger... Så om noen har noe å selge eller tips til hvor jeg kan kjøpe noe gromt som ikke koster skjorta så skrik ut :) helst 20" men 19" kan gå eventuelt det også

Endret av Ivrig86
Skrevet

sliter fortsatt med felge valg altså? :P

Ja har ikke funnet "the true love" ennå hehe... Mye gromt men gidder ikke bruke 40tusen på felger :P
Skrevet

Hehe nei er et helvette det der! Bare Vent til du har kjøpt felger, da finner du 5-6 andre sett du vil ha xD

Åh? ;) du har vel brukt då mye penger på felger før du! :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skrevet

Hehe nei er et helvette det der! Bare Vent til du har kjøpt felger, da finner du 5-6 andre sett du vil ha xD

Åh? ;) du har vel brukt då mye penger på felger før du! :P

Nei har ikke det egentlig :P dyreste Felga var ccw hjula på airforce E39 men di kjøpte jeg "brukt" for 15 også 4500 for gullskruer å ccw senterkopper

Er ikke så veldig opptatt av at Felga skal være "ekte" og skrudde osv men vil ha noe som blir bra og gjerne noe ikke alle andre har ;)

Skrevet

Åja ja det car jo ikke så ille :D

Neida så lengst at felgene er fine å de ikke knekker langs veien ere vel greit xD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...