Enes Yakici Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Er så fin den bilen din ! Kommer til og bli rå den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet November 7, 2014 Forfatter Share Skrevet November 7, 2014 Visning av bilen og godkjenning av senkesett på gang Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet November 11, 2014 Forfatter Share Skrevet November 11, 2014 Da er bilen vist, fjærer godkjent, eksos på plass å nå står bilen hos lakkereren for lakking av frontfanger Lyden med eksosen ble helt topp! Ikke for bråkete men endel dypere på lagt turtall og mere "snerr" i lyden Freakshow og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet November 12, 2014 Share Skrevet November 12, 2014 Høres riktig ut, hiv ut noen flere bilder og kanskje et lydklipp ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 12, 2014 Share Skrevet November 12, 2014 Den ultimate drømmebil! Hvordan er forbruket på denne, om jeg tør spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet November 13, 2014 Forfatter Share Skrevet November 13, 2014 Den ultimate drømmebil! Hvordan er forbruket på denne, om jeg tør spørre?2 på blanda og 1.2 på langkjøring Flere bilder å lydklipp kommer når bilen er ferdig på lakk å skal parkeres. Fortsatt på leting etter hva slags felger jeg skal gå for, så om noen kommer over noe så skrik ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet November 13, 2014 Forfatter Share Skrevet November 13, 2014 Noen som har prøvd feks foliatech kaliperlakk som skal pensles på? Tenkte prøve det kanskje Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Desember 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2014 (endret) Bestilte meg foliatech kalipper lakk men fikk feil farge så klarte ikke vente Så ble spray denne gangen også Kaliperene var svarte før, nå er di sølv, lakket også opp senteret på skivene å "borret" vekk "rusta" i hullene i skivene blir veldig bra syns jeg. Ferdig med ene siden, andre siden iløpet av helga tenker jeg. Bilder kommer Nå leter jeg etter felger... Så om noen har noe å selge eller tips til hvor jeg kan kjøpe noe gromt som ikke koster skjorta så skrik ut helst 20" men 19" kan gå eventuelt det også Endret Desember 9, 2014 av Ivrig86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Desember 9, 2014 Share Skrevet Desember 9, 2014 Fet bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Desember 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2014 Fet bil Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 sliter fortsatt med felge valg altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Desember 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2014 sliter fortsatt med felge valg altså? Ja har ikke funnet "the true love" ennå hehe... Mye gromt men gidder ikke bruke 40tusen på felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 Hehe nei er et helvette det der! Bare Vent til du har kjøpt felger, da finner du 5-6 andre sett du vil ha xD Åh? du har vel brukt då mye penger på felger før du! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Desember 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2014 Hehe nei er et helvette det der! Bare Vent til du har kjøpt felger, da finner du 5-6 andre sett du vil ha xD Åh? du har vel brukt då mye penger på felger før du! Sent from my iPhone using Tapatalk Nei har ikke det egentlig dyreste Felga var ccw hjula på airforce E39 men di kjøpte jeg "brukt" for 15 også 4500 for gullskruer å ccw senterkopperEr ikke så veldig opptatt av at Felga skal være "ekte" og skrudde osv men vil ha noe som blir bra og gjerne noe ikke alle andre har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 Åja ja det car jo ikke så ille Neida så lengst at felgene er fine å de ikke knekker langs veien ere vel greit xD Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå