Fekzen Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Hallå hallå, Eftersom han har över 4ooo inlägg i forumet så kan jag tänka mig att det finns några som känner han här? Han har köpt saker utan att betala fakturan trots att en månad har gått (och mycket tjat, vilket gör att man blir tokig!) Nu får jag heller inte tag i han längre via epost Julian.s@live.no eller telefon +47 4520 4336. Även om ingen skulle känna han så tänkte jag varna folk, så ingen gör samma misstag. Med vänlig hälsning //A.Fekzen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Han er aktiv her, på Bimmeren.no og Facebook. Har du prøvd å kontakte han på Facebook? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fekzen Skrevet Oktober 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2014 Har inte prövat Facebook faktiskt , men borde ju räcka med 2st epostadresser och hans telefon (som han faktiskt svarade i först men nu inte svarar i längre). Och även försökt jaga han via PM här på bimmers. Spontant känns han ju väldigt pålitlig och vettig som person, så var därför jag litade på han och skickade med faktura surt nu dock... MvhA.Fekzen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Oktober 7, 2014 Share Skrevet Oktober 7, 2014 ja det er desverre noen som synes det er vanskelig å betale for det de har fått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 7, 2014 Share Skrevet Oktober 7, 2014 Kjeltringpakk, håper inderlig du får tak i jævlen. Det å bare gi faen i å betale er utrolig dårlig gjort, iallfall når man har mottat varer. Skjønner ikke at folk kan ha samvittighet til å holde på slik, men han regner vel med at du bare skal gi opp og glemme det... Ser han var på Bimmers sist 05.10 så han er iallfall stadig innom her, får håpe han ser tråden og føler seg dum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fekzen Skrevet Oktober 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2014 Han är som försvunnen. Helt otroligt! Det får bli inkasso nu tyvärr, man kan ju inte lägga hur mycket tid som helst på att jaga folk. Då vet ni andra vem ni ska passa er för. Mvh//A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Oktober 14, 2014 Share Skrevet Oktober 14, 2014 tok feil av hvem det var her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Oktober 14, 2014 Share Skrevet Oktober 14, 2014 Brukaren JulianS det er snakk om? Greit å vita i tilfelle eg vurdera å kjøpa nåke av han ein dag EDIT: Eventuelt ska selga nåke til han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Oktober 14, 2014 Share Skrevet Oktober 14, 2014 trur jeg tok litt feil om vilken julian det var her :Pså sletter inleget mitt,sorry for det, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fekzen Skrevet Oktober 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2014 Skogsfisk, yes stämmer bra det. Mvh A RF91 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 http://bimmers.no/topic/623664-snapshot-of-the-day-tok-du-bilde-av-bilen-din-i-dag/page-994#entry2966008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 http://bimmers.no/topic/623664-snapshot-of-the-day-tok-du-bilde-av-bilen-din-i-dag/page-994#entry2966008 Det er ikke samme kar. Er nok han her han er ute etter: http://bimmers.no/user/46474-julians/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Da så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 12, 2014 Share Skrevet November 12, 2014 Dette er ordnet opp i. Beklager igjen til fekzen for at det tok sånn tid! Det ble litt hurramegrundt her når dama flere ganger holdt på å føde altfor tidlig.. -Roger- og VegarVS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 Jeg blir litt irritert når jeg sender en pm til fekzen og tilbyr meg å betale hans omkostninger for å gjøre opp for meg, får ikke noe svar. Jeg skrev også på pm at jeg IKKE var fornøyd med det jeg har kjøpt og at det er flere ganske essensielle ting han har "glemt" å opplyse om. Ba også om å få tilsendt et svensk kontonr som jeg kunne betale til. Veit ikke åssen reglene er i sverige men i norge så er det sånn at det skal sendes purring og inkassovarsel før inkassokravet, men det er nå så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg