UFC Skrevet Oktober 12, 2014 Share Skrevet Oktober 12, 2014 Heisann =)Da har jeg hentet meg en ''ny'' bil igjen, 520DA 2008 modell.Tok denne i innbytte i 330'en jeg hadde.Meget fornøyd. Utrolig god kjørekomfort og går heller ikke så dårlig. Litt forskjell fra 330'en men det for bare gå.Har litt planer om bilen. Dette blir gjort etterhvert da jeg ikke gidder å stresse med å ''pimpe'' opp denne.Kom gjerne med innspill og kommentarer.Planer:- Solfilm på alle rutene.- Svak solfilm på alle lyktene.- Dobbel endestuss.- Chippe bilen.- Led i alt som heter lys på bilen.- Muligens nye felger. (Concave)- Spoiler på bagasjeluka.- Farget frontrute. x- Og litt andre småting..Jeg har veldig lyst å eventuelt foliere denne i Frozen Blue.Hva tenker dere om det?Alt blir selvfølgelig oppdatert og dokumentert med bilder. Følg med =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 12, 2014 Share Skrevet Oktober 12, 2014 Gratulerer med flott vogn Blir bra med planene dine, men ville beholdt fargen. Sort nyvasket og polert E60 som blir speil må være noe av det fineste som finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Oktober 12, 2014 Share Skrevet Oktober 12, 2014 Maskin er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 12, 2014 Share Skrevet Oktober 12, 2014 Gratulerer med fin E60! […] men ville beholdt fargen. Sort nyvasket og polert E60 som blir speil må være noe av det fineste som finnes. Helt enig. Matt lakkfarge er vel noe av det tristeste jeg ser. Forferdelig biltrend. StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Oktober 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2014 Gratulerer med flott vogn Blir bra med planene dine, men ville beholdt fargen. Sort nyvasket og polert E60 som blir speil må være noe av det fineste som finnes. Gratulerer med fin E60! Helt enig. Matt lakkfarge er vel noe av det tristeste jeg ser. Forferdelig biltrend. Takk for det! =) Jeg vet ikke helt. Har ikke bestemt meg helt enda på om jeg skal gjøre noe med fargen. Googla litt på e60 også så jeg noen i frozen blue. Syns det så veldig pent ut. Kjøpte svart e60 for å kjøre type "blackout" stil. Alt sort. Så vi får se, blir å beholde fargen svart i førsteomgang ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Oktober 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2014 Maskin er dette? Det glemte jeg å skrive faktisk :/ Er en 535d. Chippa til 380hk & 780nm. Neeeeida. Drømmer litt nå. Er en 520da (177hk), funker helt ok HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 Følger med! Tror egentlig blackout mafia-look er tingen for denne Men pøs nå på med bilder da, interiør osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Oktober 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2014 Flott å høre!Det var jo det som var planen fra starten av. Så jeg er litt usikker på om jeg skal gidde å gjøre noe med fargen da.Kommer masse nye bilder i løpet av par dager. Innvending og utvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 Gratulerer med ny bil! Ganske trist at du har solgt 330'en men det får gå.. Håper på at du skal beholde denne i en liten stund iallefall! så deg på rosen istad faktisk ! Kjør pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 14, 2014 Share Skrevet Oktober 14, 2014 Gratulerer med ny bil følger med videre her Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Oktober 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2014 Da var det på tide med en liten oppdatering.Har fått byttet frontrute, lagt om til vinterhjul også har jeg tatt noen interiør bilder.Merker at kjørekomforten ble utrolig mye bedre med 18''.Frontruta er 2 farget. Couta frontrute eller hva det heter.Den har en rød/brun tone, vanskelig å se rett inn i bilen hvis man står foran.Sommerhjula er forresten tilsalgs. 18'' Vinterhjul:Ny frontrute:Interiør bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 ser veldig bra ut den bilen din altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Oktober 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2014 Hyggelig å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 Gratulerer med rå bil Henter min E60 til fredag, og tok min E92 i bytte gleder meg stort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Oktober 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2014 Takk for det! Du har noe å glede deg til. Er fantastisk bil å kjøre =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå