Gå til innhold

F11 520 - 2014 mod


Anbefalte innlegg

Da er jeg helt ferdig med Lamin-X (for denne gang).

Er usikker på om de ble for mørkt på baklyktene og skal bytte dette ut med lik film som på frontlyktene.

Får vente og se om en venner seg til det (er ikke så mørkt som på bildene).

Frontlykter, baklykter, høytmontert bremselys samt reflekser har fått film på seg...

Dårlige mobilbilder i mørke!

attachicon.gif2015-05-27 22.51.42.jpg

 

attachicon.gif2015-05-27 22.52.00.jpg

 

attachicon.gif2015-05-27 22.52.04.jpg

 

attachicon.gif2015-05-27 22.52.26.jpg

 

attachicon.gif2015-05-27 22.52.37.jpg

 

attachicon.gif2015-05-27 22.52.46.jpg

 

attachicon.gif2015-05-27 22.53.01.jpg

 

attachicon.gif2015-05-27 22.53.10.jpg

 

attachicon.gif2015-05-27 22.53.18.jpg

 

Det der var jævla tøft. Passer bra til fargen på bilen :)

 

Merkelig så mye tøffe BMW det er rundt i Bergen når jeg blar rundt om kring her inne på Bimmers, og jeg har nesten ikke sett en eneste av dem "i virkeligheten" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var jævla tøft. Passer bra til fargen på bilen :)

 

Merkelig så mye tøffe BMW det er rundt i Bergen når jeg blar rundt om kring her inne på Bimmers, og jeg har nesten ikke sett en eneste av dem "i virkeligheten" :P

Takk for det :)

Synes baklyktene ble for mørke i starten, men begynner å venne meg til det etterhvert.

Det ruller mange flotte bimmere rundt om i byn, kanskje de skulle tatt seg en rulletur sammen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

Har ikke noe mer erfaringer utover at det er merkbart mer krutt i bilen.
Det kostet en del, men jeg angrer ikke.

sportsintrumentet i bilen (som gjerne ikke er til å stole på) viser ca 215-220 hk og 450 nm.
Har vært mye jobb og reise siden jeg gjorde dette og ikke fått brukt bilen så mye etter oppgraderingen.
Skal en tur til Ålesundsområdet med bilen senere denne måneden og håper på en flott biltur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men angående refleksene så er jeg enig med Walkabout. Lakker de i bilens farge, så blir ræven plutselig mye renere og finere. :)

Jeg synes ikke løsningen med å lakkere de er noe særlig egentlig...

Eneste fullverdige løsningen slik jeg ser det er å sparkle igjen alt og lakkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå bil. Liker den fargen sammen med mørke felger. Vurderte det litt selv også når jeg kjøpte meg f10, men ble alpinhvit på meg til slutt.. :grin: Syns du skal beholde baklyktene mørk! Biler i den fargen ser helt rå ut når alt er blacked out og smoked. ;-)

Takk for det :)

Begynner å venne meg til de mørke baklyktene, så enn så lenge blir det værende slik det er.

Er jo enormt lett å endre det i ettertid også om en ønsker det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har du delenummer til M mattene? hvordan fekk du ta bort listen på dørhandtaket?  Min var 163 HK og viser nu på 215 HK så det funker på min vertfall :) Rå bil ;)

Heia

Delenummer til mattene:

51472365217 foran

51472365219 bak 

Listene var det lakkeringsverksted som fjernet, så her kan jeg ikke hjelpe deg :(

Takk for tilbakemelding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil! Liker veldig godt F11 i Spacegrå og med de BBS-felgene er den virkelig flott. Lurer litt på en F11 xDrive selv og kunne godt tenkt meg BSS CH-R på den. Ser du har senket bilen, men vet du om dekkene er innenfor skjermene også uten senk? Jeg ferdes til tider på noen veier som jeg tror vil være i overkant utfordrende med senket bil, men jeg vet det går fint uten senk.

Endret av Stop&Go
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for skryt :)

Jeg er også veldig fornøyd med kombinasjonen farge og felger!

Om dekkene er utenfor uten senk tviler jeg på. 
Dekkene slik de er nå er godkjent i vognkortet med senk.

Jeg er litt usikker, men jeg mener at en xDriver M-sport er 15 millimeter høyere enn en std M-sport uten xDriver.
Min er senket 30 mm hele veien og skal da være 15 mm lavere enn en std M-sport. 
Så ekstremt senket er den ikke!
Antar noen andre kan korrigere disse tallene om jeg tar feil :)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for raskt svar. Det var litt morsomt å komme over denne tråden din, jeg har nemlig sett for meg en spacegrå F11 med shadow line dersom det skulle bli bytte. Jeg synes de lyse F11ene gjør seg veldig godt med sorte kontrastdetaljer, og jeg er veldig svak for spacegrå. Felgene dine er virkelig prikken over i'en  :)

 

Så at du hadde fått de godkjent i vognkortet, greit å slippe spørsmål om dekkdimensjon ved f.eks. pkk. Diskusjonen var vel kanskje om hvorvidt du kan bruke alternativ dekkdimensjon i vognkort som utgangspunkt for å +/- 5% endring av rulleomkretsen. Vet ikke om 20" alternativet står oppgitt i vognkortet på en standard F11. Om det bare er 18" som står i vognkortet så er det nok lurt å få det innført i vognkort slik du har gjort. Det kan fort bli krøll med rulleomkrets i forhold til STRO-normen, og da blir det styr med å få BMW til å bekrefte at 20" er en godkjent dimensjon.

 

Men nok en gang, du har en rålekker bil!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...