Gå til innhold

F11 520 - 2014 mod


Anbefalte innlegg

Har fått tilbake bilen etter montering av performance diffuser samt lakkering av diffuser og deksler i frontfangeren.
Enromt fornøyd :)

Men, det første jeg oppdaget var at den lille delen av hengerfestet en ser når det er "parkert" ble veldig synlig når diffuseren ble lakkert høyglans svart. 
Så det var bare en ting å gjøre. Frem med pansel og male litt.., så nå er hengerfestet vekke :)

Litt maskering må til

post-81023-0-05603200-1431715162_thumb.j

 

 

post-81023-0-81250400-1431715202_thumb.j

 

 

Skal pusse og gnikke på eksosen snart :)

 

post-81023-0-31549500-1431715229_thumb.j


post-81023-0-36620000-1431715272_thumb.j


post-81023-0-11276200-1431715284_thumb.j


Er veldig fornøyd med fronten

post-81023-0-98622100-1431715308_thumb.j

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble rett og slett nydelig! Nå er den vel nærmest komplett? :) Vet du om de måtte av med framfangeren for å få av dekslene, forresten?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Er usikker.

Planen til lakkeringsgutta var å demontere dekslene, la meg ta med bilen på jobb mens de lakkerte og montere igjen på mandag.

Men de var svært usikker på om det gikk, så de ga meg en annen bil jeg kunne bruke i dag. Planen deres var å fjerne frontfangeren. 

Er ikke langt unna komplett, men noe gjenstår.

Lyktene skal dekkes med Lamin-X i begge ender og jeg har planer å lakkere calipre/bremseskjold (tror det bare blir svart).

Tirsdag er det montering av performance-pedaler og performance kit. Får også performance stoffmatter foran og bak.

Venter også på nytt deksel til girspaken.

Etter dette blir det en lang pause tipper jeg.

Har litt lyst på sideskjørt fra Hamann, men tror ikke det blir i år. 

Men, skal til Danmark med bilen i sommer, og da er ikke veien lang til Tyskland, så en vet jo aldri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble rett og slett nydelig! Nå er den vel nærmest komplett? :) Vet du om de måtte av med framfangeren for å få av dekslene, forresten?

Sent from my iPhone using Tapatalk

De dekslene som sitter der tåkelysene er på mange er bare å plukke ut :) Det gitteret som er mellom "tåkelysdekslene" kan også tas rett ut :) Men gitteret i midten er todelt så du må muligens av med fanger for å få av den sisten "biten" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De dekslene som sitter der tåkelysene er på mange er bare å plukke ut :) Det gitteret som er mellom "tåkelysdekslene" kan også tas rett ut :) Men gitteret i midten er todelt så du må muligens av med fanger for å få av den sisten "biten" :)

Det var dekselet i midten de var usikker på. De på siden kan, som du skriver, trekkes rett ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du bestillte performance matter og hvordan ser disse ut til F11/10? Liker M-Performance mattene til F30 men har ikke funnet lignende til 5-serie.
Har du bilde? Og evt hvor mye måtte du ut med for ett sett?

Ellers griselekker bil, absolutt den feteste fargekomboen og de helt rette modifikasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...