bmwgreg90 Skrevet April 28, 2015 Share Skrevet April 28, 2015 Om du ettermonterer performance kit hos ein bmw forhandler, så beholder du garantien da dette er ein org del! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet April 28, 2015 Forfatter Share Skrevet April 28, 2015 Om du ettermonterer performance kit hos ein bmw forhandler, så beholder du garantien da dette er ein org del! Har du link eller noe mer info? Har prøvd å finne litt hos BMW og andre steder uten hell. Lurte på hva dette evnt ville koste og ettermontere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet April 28, 2015 Share Skrevet April 28, 2015 Ca 20.000 du finner mer info om pkk på bmw sine sider og tilbehør http://www.bmw.no/no/no/owners/accessories/accessoryfinder/finder.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet April 28, 2015 Forfatter Share Skrevet April 28, 2015 Ca 20.000 du finner mer info om pkk på bmw sine sider og tilbehør http://www.bmw.no/no/no/owners/accessories/accessoryfinder/finder.html Er det jeg som er enormt dårlig til å lete? Eneste jeg finner er diverse styling. Eneste produktene til motor er eksossytem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet April 28, 2015 Share Skrevet April 28, 2015 Hater nettsiden til bmw... Gå innpå google og søk: performance kit bmw 520d så kommer det opp link:) Jan Christian Huus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet April 28, 2015 Forfatter Share Skrevet April 28, 2015 Hater nettsiden til bmw... Gå innpå google og søk: performance kit bmw 520d så kommer det opp link:) Takker Det fungerte.... Men var ikke mye å hente. Fra 184 til 200 hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet April 28, 2015 Share Skrevet April 28, 2015 Nei. Syns det kittet er ganske daff, men får med intercooler(?) og beholder garanti, som gir ganske sikker tuning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet April 29, 2015 Forfatter Share Skrevet April 29, 2015 Har sendt en forespørsel til BMW i Bergen så får en se hva de skal ha for dette.Føler på at jeg ikke vil betale alt for mye for 16 hk ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 Har sendt en forespørsel til BMW i Bergen så får en se hva de skal ha for dette. Føler på at jeg ikke vil betale alt for mye for 16 hk ekstra Men ikke glem at det er også snakk om 40-50 nm også Jan Christian Huus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet April 29, 2015 Forfatter Share Skrevet April 29, 2015 Ser at i enkelte forum utenfor Norge at en opplever det som en mye større økning enn 16 HK.En har fått testet og ny måling tilsier 224 HK og over 500 NM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 Ser at i enkelte forum utenfor Norge at en opplever det som en mye større økning enn 16 HK. En har fått testet og ny måling tilsier 224 HK og over 500 NM. Etter det jeg har lest så stemmer nok det. BMW er alltid "milde" med å oppgi HK og NM. Så det er nok ganske merkbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet April 29, 2015 Forfatter Share Skrevet April 29, 2015 Tja, kanskje jeg ikke skal avskrive dette helt.Venter uansett på svar fra BMW i Bergen (Jæger Sentrum) på pris og mulighet.Har også lest at en mulig ikke kan få denne oppgradering i kombinasjon med LCI og/eller girhendler på rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet April 29, 2015 Forfatter Share Skrevet April 29, 2015 Har fått tilbud fra Jæger Sentrum på kr. 17500,- inkl mva.Hmmmm.. Spennende å se hvor mye overtid en får denne mnd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 Har fått tilbud fra Jæger Sentrum på kr. 17500,- inkl mva. Hmmmm.. Spennende å se hvor mye overtid en får denne mnd! Er du med i BMWccn? Du får 15% rabatt som regel hos forhandleren din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet April 29, 2015 Forfatter Share Skrevet April 29, 2015 Hei, det er jeg ikke. Var en gang i tiden, men var uten BMW en stund. Kanskje på tide å melde seg inn. Takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå