Poppy Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Tøff bil ! Hvor kjøpte du de sorte merkene til skilta ? Merkene finnes her: https://www.facebook.com/norgesmerker?fref=ts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Februar 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2015 Åja nå nylig det da Brukes som hverdagsbil M3'n eller kun sommerbil? Stemmer det, vi får gi det litt tid. Så møtes vi nok.Det er hverdagsbilen ja, nå jo brukes når man først har en Tøff bil ! Hvor kjøpte du de sorte merkene til skilta ? Takk! kjøpte fra siden poppy linka til. Sendte en mail, overførte penger. Så kom merkene etter en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Februar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2015 Fikk sommerfelgen i posten, tok de med på jobb og rettet innertønnene, la på et dekk og testet. Ble greit Har delt felgene og sendt forespørsel på 4 nye ringer å 152 bolter. NÅ kan det bli sommer snart bmwgreg90, MagnusHN, UFC og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinvanvik Skrevet Februar 19, 2015 Share Skrevet Februar 19, 2015 Meget pen bil Bor selv i Trondheim og har ikke sett denne! Hvor jobber du? Robin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Februar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2015 (endret) Takk, gøy med tilbakemeldinger. jeg jobber på dekk1 og steinspruten bilglass, startet i januar Så har ikke bodd her så lenge. Endret Februar 19, 2015 av Mr.Vassbotn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Ble tøft det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinni Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Ser veldig bra ut dette her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Februar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2015 Ble tøft det der! litt tynnere ringer foran, og breiere bak så sitter det som et skudd vil jeg tro Ser veldig bra ut dette her! Takk, kommer seg litt etter litt Igår fikk jeg lagt ripefri film på alle rutene, var veldig usikker siden jeg egentlig ikke er fan av toning av ruter. Men med så mange ruter som det er på en sedan, så følte jeg at jeg satt litt på utstilling. Jeg gikk fort 35% på alle ruter, får se om jeg legger 70% på frontruta etterhvert. Til å være første gang jeg legger film, er jeg godt fornøyd med resultat og farge Conquest og Haug reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 21, 2015 Share Skrevet Februar 21, 2015 Ble bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 21, 2015 Share Skrevet Februar 21, 2015 Rå denne! Skiller seg ut med 4 dører også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex1hw Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 Var denne utenfor Byåsen Butikksenter i går? (06.03) Uansett jævlig tøff bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet April 21, 2015 Forfatter Share Skrevet April 21, 2015 Var denne utenfor Byåsen Butikksenter i går? (06.03) Uansett jævlig tøff bil! Kan stemme det, var å lånte en bil med krok der oppe Begynner å komme endel hentelapper i postkassen, føles bra ut for nå kjenner jeg lysten på sommerhjul komme Leverte sentrene på lakk idag, og håper de er ferdige imorgen. Blir samme farge som rx7´en jeg hadde. 2.25" ringer foran og 3.75" bak. Iclair hadde desverre ikke 4.00" ringer. Så blir nok å kjøre med spacer. Ellers har jeg fått carbon leppe til CSL fanger, og OEM e60/61 545 shifter med alle foringer. Skal gi mye kortere og fastere giring. :thumbup: Slenger ut noen bilder, så satser vi på en stor update til helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 22, 2015 Share Skrevet April 22, 2015 Dette kan bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 22, 2015 Share Skrevet April 22, 2015 Følger! Ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet April 22, 2015 Forfatter Share Skrevet April 22, 2015 Fikk sentrene tilbake fra lakk idag, måtte kaste sammen en felg Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå