Gå til innhold

MagnusHN's #335 E39 M5 Touring - SOLGT


MagnusHN
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk med baksetene som hørte til donor M5'en, men det har jeg ikke brukt for lenger. Nytt interiør er på vei fra Tyskland også :headbang: Blir en real makeover interiørmessig denne vinteren. Kommer til å lage DIY med farging av seter osv når den tiden kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk med baksetene som hørte til donor M5'en, men det har jeg ikke brukt for lenger. Nytt interiør er på vei fra Tyskland også :headbang: Blir en real makeover interiørmessig denne vinteren. Kommer til å lage DIY med farging av seter osv når den tiden kommer :)

 

Blir det Cinnamon på deg? Jeg har snakket med Leatherique om Terra brun farge. De skal sende en fargeprøve til meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det Cinnamon på deg? Jeg har snakket med Leatherique om Terra brun farge. De skal sende en fargeprøve til meg. :)

Har ikke bestemt meg enda, men står mellom cinnamon, caramel, amaro brown eller sand beige :) Terra brun kommer nok til å bli fint i bilen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interiør med flere farger synest jeg gjør enormt mye, dette blir knalltøft. :)

 

Var selv i kontakt med Leatherique i fjor vinter, da jeg skulle ha cinnamon orange farge til interiøret mitt. Bestemte meg derimot til å vente til jeg kommer over ett grått vaderinteriør før jeg farger, så det har ikke blitt noe av enda.

 

Synest derimot i etterkant at cinnamon lett blir for orange, heller selv mot Camel Brown når jeg kommer over ett vaderinteriør til e36n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk med baksetene som hørte til donor M5'en, men det har jeg ikke brukt for lenger. Nytt interiør er på vei fra Tyskland også :headbang: Blir en real makeover interiørmessig denne vinteren. Kommer til å lage DIY med farging av seter osv når den tiden kommer :)

Ah, okei! Høres ut som en veldig god plan :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interiør med flere farger synest jeg gjør enormt mye, dette blir knalltøft. :)

Var selv i kontakt med Leatherique i fjor vinter, da jeg skulle ha cinnamon orange farge til interiøret mitt. Bestemte meg derimot til å vente til jeg kommer over ett grått vaderinteriør før jeg farger, så det har ikke blitt noe av enda.

Synest derimot i etterkant at cinnamon lett blir for orange, heller selv mot Camel Brown når jeg kommer over ett vaderinteriør til e36n.

Ja, har bare hatt biler med sort interiør så på tide med litt forandring. (utenom 528'en). Blir gøy å komme i gang med det!

Endret av MagnusHN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

helsort er ganske kjedelig spør du meg! det er utrulig pent og praktisk men veldig kjedelig! :P og normalt! :D

i tillegg så med den pene fargen du har på bilen så fortjener den jo en litt mer spessielt interiør stil også! :) så trur en form for brun hadde vært prikken over i´en! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tatt ut baksetene i går og dørpanelene bak.

22596054702_3efd0158f2_b.jpg

21986814144_8edecd2bfd_b.jpg

Så fikk jeg begynt å demontere dørtrekkene bak i dag slik at de er klare for ny farge og litt småfiks som lys i oppbevaringsrommet.

Skrudde av mutterene og skjærte vekk de sorte plastringene der håndtaket er festet.

22595973082_4a7253d75b_b.jpg

 

Håndtaket av

21988368143_75c1bcf567_b.jpg

 

Ferdig demontert

22595991222_9e1fb76ab0_b.jpg

22595983902_0403207639_b.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...