Gå til innhold

MagnusHN's #335 E39 M5 Touring - SOLGT


MagnusHN
 Share

Anbefalte innlegg

Dette har et trykkbasert styringsystem og ikke høydeavhengig av sensorer så det er trykket som bestemmer kjørehøyden. Er også hardhetsjustering på demperen ;)

Her har du vært lur! jeg byttet til AL Performance på A3en i vår og det var virkelig en oppgradering, jeg hadde også valgt autopilot v2 skulle jeg kjøpt luft igjen ^_^ 

Men nå vet jeg ikke hvordan original belgen bak ser ut, men jeg ser for meg at den er mye større i diameter en den du har foran? tenker det fort kan bli en voldsom trykkforskjell foran og bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du vært lur! jeg byttet til AL Performance på A3en i vår og det var virkelig en oppgradering, jeg hadde også valgt autopilot v2 skulle jeg kjøpt luft igjen ^_^

Men nå vet jeg ikke hvordan original belgen bak ser ut, men jeg ser for meg at den er mye større i diameter en den du har foran? tenker det fort kan bli en voldsom trykkforskjell foran og bak.

Belgene bak er litt mindre diameter enn de foran. Hvordan er dine på A3en? Merker du noe forskjell i såfall?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belgene bak er litt mindre diameter enn de foran. Hvordan er dine på A3en? Merker du noe forskjell i såfall?

Det høres jo bra ut! :) regner med at det ikke er 50/50 fordeling av vekt i bilen din? jeg så for meg at det var en liten belg som skulle løfte den greit store motoren foran og at det var en svær belg bak som helst ikke skulle hatt så mye luft ;)

nei, jeg har så og si de samme belgene foran og bak på a3en, så det merker jeg ikke så mye til :)

Endret av Haraldb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har et trykkbasert styringsystem og ikke høydeavhengig av sensorer så det er trykket som bestemmer kjørehøyden. Er også hardhetsjustering på demperen ;)

oki samme som jeg hadde da, vil anbefalle sensorer da :) Kunne subbe litt bak noen ganger i svinger feks... Å om det blir litt aktiv kjøring på deg ville jeg absolutt hatt sensorer :)

Anngående belger og trykk så hadde jeg store belger forran og smale typen bak. Da var trykket ca 40 forran og 80-90 bak i Kjørehøyde

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir veldig bra dette :)

 

Om det er pga kjøreegenskaper du tenker? 1.8 tonn med M5 er nå ikke noe banetids knuser likevel så :P

 

Men skal nå være bra å kjøre på den lufta sier de :)

M5 er jo sladdevogn! :D

 

Jeg er veldig spent på hva det blir til av hjul, og hvordan det blir seendes ut, da jeg synes 18" fort kan se smått ut på e39 stv som er veldig senket,  om du ikke har en voldsom bredde (noe jeg tror du kjører på med uansett) og et "stort" design. på forrige bilde med m5-felgene så virker de små til den store rumpa på bilen, om du skjønner?

 

Just my 2cent :)

Endret av Tzunami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M5 er jo sladdevogn! :D

Jeg er veldig spent på hva det blir til av hjul, og hvordan det blir seendes ut, da jeg synes 18" fort kan se smått ut på e39 stv som er veldig senket, om du ikke har en voldsom bredde (noe jeg tror du kjører på med uansett) og et "stort" design. på forrige bilde med m5-felgene så virker de små til den store rumpa på bilen, om du skjønner?

Just my 2cent :)

Trur 18" blir perfekt med god bredde på felga, blir selvfølgelig litt gummi, skal ikke ha sykkeldekk :P M5 hjula ser litt små ut ja, men så bygger de ikke så langt ut heller. Det er litt vanskelig å få et helhetlig bilde slik den står nå, men skal få tatt flere bilder etterhvert :) Endret av MagnusHN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk montert en frambelg i dag og blitt nesten ferdig med det elektriske baki bagasjen. Så da måtte jeg jo teste litt, satte bakfelgen foran for å sjekke hvor lavt det gikk med maks negativ camber. Sitter laaaaangt innafor :P Har ikke justert demperen noe foran så den går sikkert lavere også!  Skal bli godt å få testa noen hjul med skikkelig bredde snart! Så sjekka jeg hvor langt oppi de gikk bak. Her er noen bilder i hvertfall :)

15870094745_63ce22a54f_b.jpg

15682764760_fe21a22e3c_b.jpg

15844289126_a7cf49b488_b.jpg

15869468222_0c46dbf8a9_b.jpg

15869470442_b9c1106622_b.jpg

15870110275_d10445dc31_b.jpg

15684334227_177f62063f_b.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må bare spørre jeg :P

 

hvordan er holdbarheten på det luft understellet egentlig, mtp frisk kjøring og lek? :)

 

ellers utrolig pen bil! kommer til å følge med her :)

Jeg trur det skal funke rimelig greit, skal ikke jage rundetider på bane heller så :P Kvaliteten er det ingen ting å si på!

 

 

Skal du ha på formula felgene? :smile:

De skal testes hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trur det skal funke rimelig greit, skal ikke jage rundetider på bane heller så :P Kvaliteten er det ingen ting å si på!

 

 

De skal testes hvertfall ;)

 

Knallbra! :) blir sånn akkurat passe dødsrått syns jeg!:) virkelig digger høyden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...