Mfins Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Det gjelder: 5-serie 2002 modell, sedan. Har problemer med baklyse på høyreside, verken baklys, bremselys og blinklys virker. Av å til kommer det tilbake igjen. Er det et kjent sted det kan være kabelbrudd eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Dra ut kabelen til baklykta og sjekk om det er en pin som er brent av inni der, hadde samme problemet på ene baklykta mi, måtte jukse det til. Vet ikke om det er ett kjennt problem E39 men om jeg ikke tar helt feil så tror jeg det er ett problem på E46 med underdimmensjonert strømtilførsel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mfins Skrevet Oktober 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2014 Takk for svar. Skal prøve det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mfins Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2014 Får ikke ut kabelen til baklykta den sitter fast, noen tips til å få den løs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Får ikke ut kabelen til baklykta den sitter fast, noen tips til å få den løs? Da tror jeg vi har funnet problemet, eir, rust og dritt, du må nok bare lirke litt på den frem og tilbake til den kommer ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mfins Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2014 Ja, jeg har prøvd å lirke i flere timer nå, haha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Hehe, tror du må prøve å spraye noe rustløser i og rundt kontakten da, Wd40 eller tilsvarende og la det stå over natten. Btw, du trykkte inn den låsen på kontakten før du prøvde å dra den ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mfins Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2014 Ja, trykte inn den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mfins Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2014 Hvilke kabel er til jordingsfeil, hvis det mest sannsynlig er den som har brent seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mfins Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2014 Hele koblingen var ødelagt, så koblet alle kablene "manuelt", så alt lyser nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Koblet "manuelt"..? Hvorfor ikke bare kjøpe ny kontakt og pin´er, så du får det trygt, forsvarlig og slik det er originalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 En kompis av meg gjorde dette, slik Saltkjelen sier. Kosta ikke så mye heller. Tror det var rundt 400,- for pakninger, pinner, ledninger. Mye rust på pinnene så de måtte pusses godt med pussepapir. Men det ble tipp topp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mfins Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2014 Blir nok til det da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 28, 2014 Share Skrevet Oktober 28, 2014 En kompis av meg gjorde dette, slik Saltkjelen sier. Kosta ikke så mye heller. Tror det var rundt 400,- for pakninger, pinner, ledninger. Mye rust på pinnene så de måtte pusses godt med pussepapir. Men det ble tipp topp. Har du noe link til koplingene? Om jeg ikke husker helt feil så står pinnene inni kontakten i lykta, hvordan får man skiftet denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 28, 2014 Share Skrevet Oktober 28, 2014 Her er noen andre med samme problem, som har kjøpt nye koplinger, men jeg kan ikke finne noe delenummer: http://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1746722-01-03-e39-right-taillight-not-working-corroded-connector-Help/page2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå