Gå til innhold

Andreaskarm's E61 520D, solgt


 Share

Anbefalte innlegg

Lite som skjer om dagen, men nå er vertfall nytt ratt bestillt. Det blir en nytrekkt variant av det jeg har. Blir spennende å se. Har valgt å gå for samme finish som jeg hadde i 1 serien med alcantara og skinn. Men denne gangen har jeg valgt M sømmer, spørs om det blir suksess. Ellers så skal jeg få lakkert opp igjen leppen da jeg kjørte litt fort over en hump og tok skikkelig nedi. Så mangler litt lakk foran på leppen. Typisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så kjekt når det der skjer! Husker for noen par vintre siden. Kjørte på dag nr. 3 med vintervær, et lite hull i veien og isklump ved hullet. Knuste en ny M3 fanger og slo den bakover, så festene knakk og fangeren hang og dinglet :P Det var da jeg fant ut at jeg måtte slutte med senk om vinteren, eller kjøpe en vinterbil. Nei, aldri gøy å skade nye deler! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Her er det manko på snø, men jeg har allerede klart å skrape leppa godt opp. Så den må av for lakkering igjen. Ser ikke ut.

Ser du det som er skrapt på undersiden da? Jeg har kjørt med min i over to år og bare lakkert små steinsprut med lakkstift.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...