Gå til innhold

Andreaskarm's E61 520D, solgt


 Share

Anbefalte innlegg

Skal sjekke Alpina leppe opp. Kan nok bli tøft det :-) 

 

Fant ut i dag at det ene topplageret sin guidepinne manglet og det ikke stod der det skulle være. Har aldri lagt merke til dette før, så det må nok ha vært der fra jeg kjøpte den. Det høyre hadde guide pinnen på plass, mens det venstre manglet. sprang rett inn og bestillte meg nye lagre og heiv på ett sett med nye fjører i samme slengen. Må jo ha hjulstilling uansett- Så da er det bare til å få den nærmere bakken.

Endret av andreaskarm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra med senk. Siden du ikke vil ha m-sport, hvorfor ikke sette på en facelift fanger foran? Etter min mening løfter det fronten ganske mye, og det kan man lett få tak i brukt, og gjerne i samme farge :smile: Og nok engang må jeg si at sølv kler e60/61 utrolig bra :-)

Endret av Tommy H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for fine kommentarer. Nå har jeg brukt hele helgen til bilpolering. Denne gangen ble bilen polert opp med Scholl S40, deretter litt Cleaner Fluid, og til slutt Swiss Wax Blau Weiss voks på toppen :-) Ble meget bra.. Bilder kommer. 

 

Facelift front kunne seff vert noe, men skal jeg bytte hele fangeren bytter jeg nok i M sport. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal stikke ut like langt som den jeg har nå :smile:

 

Endestussen jeg har nå er 200mm lang fra potte veggen til ytterkant stuss. Denne kapper jeg vekk. Stikker den nye inni eksosrøret på potten. Og tada, da bør den sitte perfekt. Den nye stussen er 215mm. Kommer til å kutte ned på den eller stappe den lengre inn i potten for å kompensere. Tror nok det vil bli bra :-)

Endret av andreaskarm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...