StigJ Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 Bytt med williamwiers..... williamwiers og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2016 45 minutter siden, StigJ skrev: Bytt med williamwiers..... Haha.. Likte du de så lite?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 Passer sammen med lippa Men ble hakket bedre på de siste bildene der. "BBS LM" er jo klassisk og passer til ALT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2016 3 minutter siden, StigJ skrev: Passer sammen med lippa Men ble hakket bedre på de siste bildene der. "BBS LM" er jo klassisk og passer til ALT Jeg er helt enig med deg.. Hadde hans LM vært med rett innpress for min bil så hadde jeg lett byttet. Disse felgene er kun 1 måned gamle, og jeg trengte nye dekk uansett. Felgene er forøvrig 8,5'' 235/35-19 og 10'' 265/30-19 bak. De ser mye tøffere ut på skikkelig enn på bildene.. Skal se om jeg får tatt noen bedre senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 (endret) Eller at du bare møter opp på neste klubbmøte slik at jeg kan få sparke litt i dekkene Men er det ikke feil dekkdim til E6x de der? Så litt små ut. Eller så er det at du ikke har senket nok Endret Februar 22, 2016 av StigJ andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2016 (endret) 2 minutter siden, StigJ skrev: Eller at du bare møter opp på neste klubbmøte slik at jeg kan få sparke litt i dekkene Jeg kommer jeg vettu hehe... De er desverre litt kantkjørt så det må jeg få fikset til dess hehe... Har forøvrig vært en liten tur i tyskland på shopping.. Happy med forbruket også. Turretur Hirtshals - Flensburg 0,68 L/milå og 130km/t i gjennomsnittsfart.. Leppen kommer nok mest sannsynlig ikke på igjen.. Utrolig upraktisk, samt jeg ikke klarer å bestemme meg for om jeg syns det er pent eller ikke. Endret Februar 22, 2016 av andreaskarm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2016 Det er nesten korrekt. Det skulle vært 245 fremme og 275 bak. Senk mangles nok;-) Men orker ikke å gjøre noe med det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 Eller så får du invistere i spacere og bytte med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2016 Hadde de vært med rett innpress så ikke noe problem Orker ikke å styre med spacere når jeg har noe som passer i fra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2016 (endret) Syns det ser veldig bra ut jeg😊😊 Endret Februar 24, 2016 av andreaskarm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 Selge hjulene allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2016 Fikk ett infall, men de blir beholdt😊😊😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2016 Tadaaaa😊😊😊 awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå