Gå til innhold

Andreaskarm's E61 520D, solgt

Share

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, StigJ skrev:

Passer sammen med lippa :evillol: Men ble hakket bedre på de siste bildene der.

"BBS LM" er jo klassisk og passer til ALT :applause:

Jeg er helt enig med deg.. Hadde hans LM vært med rett innpress for min bil så hadde jeg lett byttet. 

Disse felgene er kun 1 måned gamle, og jeg trengte nye dekk uansett. Felgene er forøvrig 8,5'' 235/35-19 og 10'' 265/30-19 bak. De ser mye tøffere ut på skikkelig enn på bildene.. Skal se om jeg får tatt noen bedre senere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller at du bare møter opp på neste klubbmøte slik at jeg kan få sparke litt i dekkene :P

Men er det ikke feil dekkdim til E6x de der? Så litt små ut. Eller så er det at du ikke har senket nok :evillol::whistle:

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, StigJ skrev:

Eller at du bare møter opp på neste klubbmøte slik at jeg kan få sparke litt i dekkene :P

Jeg kommer jeg vettu ;-) hehe... De er desverre litt kantkjørt så det må jeg få fikset til dess :-) hehe... 

Har forøvrig vært en liten tur i tyskland på shopping.. Happy med forbruket også. Turretur Hirtshals - Flensburg 0,68 L/milå og 130km/t i gjennomsnittsfart.. 

Leppen kommer nok mest sannsynlig ikke på igjen.. Utrolig upraktisk, samt jeg ikke klarer å bestemme meg for om jeg syns det er pent eller ikke. 

2016-02-22_08.33.32.jpg

Endret av andreaskarm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...