Larsa97 Skrevet Desember 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2015 "01" på slutten der skal ikke være med. Uansett dette er en kombinert styreenhet for DSC og ABS. Det vil si at garantien skal dekke den da? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet Desember 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2015 Det vil si at garantien skal dekke den da? Sent from my iPhone using Tapatalk Her er bilde, står faktisk to nr. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet Februar 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2016 Første hjemmevasken for i år, deilig med plussgrader! Har forresten tatt vekk skiltholdere og festa skiltene med 3m dobbeltsidig tape, mye mer "clean" look - noe jeg syntes ser mye penere ut! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 7, 2016 Share Skrevet Februar 7, 2016 ble bra ^^ Larsa97 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet Februar 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2016 https://qwt.no/produkt/eibach_pro-kit_senkesett_e10-20-014-06-22/bmw_3-series_touring_e91_320d_2005- Noen som har erfaring eller veit om de fjørene er brukanes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 Kvalitet det der ja. Pen bil btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet Februar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2016 On 8.2.2016 at 12.17, StigJ skrev: Kvalitet det der ja. Pen bil btw Takk for det Da er senkefjører bestilt! Ble eibach 30-20mm, det senker vel ikke stort, men regner med at det blir bittelitt lavere som passer meg fint ettersom jeg liker å bruke bilen også! Regner også med at den blir litt stivere og sitter enda bedre på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet Februar 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2016 Da var fjærer foran montert, tok litt tid siden noen av boltene satt no voldsomt Så setter på de bak på senere i uka tenker jeg, ettersom det blei seint i går. Vil tro de "setter seg" litt mer etterhvert, men er ikke ute etter blodsenka bil uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet Februar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2016 Vil ordne bakluka mi, da øverste delen ikke åpner seg og jeg ikke får åpnet luka med nøkkelen. Hva tror dere kan være feilen? Er det hele ledningsnettet til bakluka ettersom hverken øverste delen åpner seg eller nøkkelåpninga fungerer? Eller er det mest sannsynlig microswitchen og gassdemperne som må byttes? Kjedelig bruke penger på ny bryter og dempere om det er ledningsnett og motsatt.. Håper noen har en idè om hva det kan være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet Februar 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2016 Tok understellsbehandling på bilen i dag. Kosta bare 2000 og jobben var gjort på halvannen time! Anbefaler buskerud antirust hvis bilen trenger en rustbehandling De bruker en olje som heter fluid film, noen som har erfaringer med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 29, 2016 Share Skrevet Februar 29, 2016 Jeg har ingen erfaring med den selv, men kjenner flere som benytter seg av denne, og de kan igrunn ikke få rost den nok. Det største "problemet" er vel at den kryper noe så sinnsykt, så forvent å måtte tørke her og der fremover. ...i tillegg lukter den sau. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 1, 2016 Share Skrevet Mars 1, 2016 Skjønner ikke hvorfor en skal rustbeskytte bilen sin, da forsvinner jo rust garantien til BMW.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 13, 2016 Share Skrevet Mars 13, 2016 lenge varer bmw sin rust garanti da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus1997 Skrevet Mars 13, 2016 Share Skrevet Mars 13, 2016 Liker fremgangen med bilen =) Har du et litt lysere bilde av bilen med senk?? Har nettop kjøpt meg e91 selv og begynner å få litt "høydeskrekk" XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 14, 2016 Share Skrevet Mars 14, 2016 22 timer siden, Freakshow skrev: lenge varer bmw sin rust garanti da? 12 år på biler etter 2005 mener jeg det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå