Gabz Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Dette blir bræææ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haraldb Skrevet Juni 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2015 Da er endelig felgene på bilen, har ikke orket å ta så mye bilder enda, bilen må ned ca. 2cm foran og 1cm bak, men her har dere i allefall en sneakpeak Torek, HPVL, ChrisK og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 19, 2015 Share Skrevet Juni 19, 2015 Fy, så vakkert! Gleder meg til den er senket den siste biten Haraldb reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 19, 2015 Share Skrevet Juni 19, 2015 Oof! Det der var jo som hånd i hanske! Haraldb reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 19, 2015 Share Skrevet Juni 19, 2015 Fantastisk flott bil! Haraldb reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juni 19, 2015 Share Skrevet Juni 19, 2015 Det der ble dritkult as! Haraldb reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 20, 2015 Share Skrevet Juni 20, 2015 Misunnelig på de felgene, ja! Gleder meg til flere bilder Haraldb reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 20, 2015 Share Skrevet Juni 20, 2015 Lekkert, Harald! Jeg kommer snart nedover til deg en tur. Haraldb reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 20, 2015 Share Skrevet Juni 20, 2015 Lekkert! Haraldb reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 20, 2015 Share Skrevet Juni 20, 2015 (endret) Det der ble rått! Gjennomført rett og slett Endret Juni 20, 2015 av Gorg Haraldb reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi93 Skrevet Juni 21, 2015 Share Skrevet Juni 21, 2015 Så bilen din på lindeberg Igår, den kledde OZ Futura veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Juni 21, 2015 Share Skrevet Juni 21, 2015 Felgene satt som et skudd på bilen! Ser utrolig flott ut! (Ikke helt "pen" den forbikjøringen ista, men måtte bare snike meg forbi litt ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 22, 2015 Share Skrevet Juni 22, 2015 Så bilen din på Øvrevoll i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haraldb Skrevet Juni 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2015 Takk skal dere ha folkens! veldig fornøyd selv Så bilen din på lindeberg Igår, den kledde OZ Futura veldig godt! hvor kjøpte du de? Er på utkikk etter 18-19-20 tommer i 3-delte selv Det kan stemme ja, dama bor i nærheten handlet dem fra Bulgaria via. Ebay, dessverre få kult felger i 20'' der ute, men Rotiform f.eks har jo mye fint Felgene satt som et skudd på bilen! Ser utrolig flott ut!(Ikke helt "pen" den forbikjøringen ista, men måtte bare snike meg forbi litt ) Jo takk i lige måte! så gæli var den vel ikke jeg blinket med fjernlysene bare for å hilse Så bilen din på Øvrevoll i dag Jeg så din fra 1km avstand! (har vel et øye for 4 serier ) for et fantastisk interiør du har, det var helt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Juni 22, 2015 Share Skrevet Juni 22, 2015 (endret) Takk takk Hehe, det skjønte jeg da Jo takk i lige måte! så gæli var den vel ikke jeg blinket med fjernlysene bare for å hilse Endret Juni 22, 2015 av olenikolai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå