Haraldb Skrevet Mars 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2016 Takk takk, folkens! Gleder meg veldig til å senke og få på hjula, tipper det blir rett over påske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 21, 2016 Share Skrevet Mars 21, 2016 Futuraene ble skikkelig tøffe. Stilig å gå litt utenfor løypa på delte felger Kjempeløft med fronten også. Bare tull å samle på tåpelyktene Haraldb reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianeirik Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 On 8. juni 2015 at 22.13, Haraldb skrev: vært ute å eksperimentert litt med pcen igjen, er ikke helt sikker på om jeg liker det eller ikke, men det finner jeg ut i løpet av noen dager, bare noen tastetrykk å reversere igjen skriver koden her så jeg husker det Hvordan programmerte du dette? Noe utstyr som må kjøpes? Har en F30 som jeg selv har lyst på US-blinker på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haraldb Skrevet April 1, 2016 Forfatter Share Skrevet April 1, 2016 On 21.3.2016 at 23.25, christianeirik skrev: Hvordan programmerte du dette? Noe utstyr som må kjøpes? Har en F30 som jeg selv har lyst på US-blinker på. Ja du trenger E-sys og RJ45 til ODB2 kabel, finner masse om dette på f.eks her:http://f30.bimmerpost.com/forums/forumdisplay.php?f=429 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haraldb Skrevet April 1, 2016 Forfatter Share Skrevet April 1, 2016 Da var sommerhjulene på, skal få tatt noen bedre bilder etterhvert ogee1, MarcusSteffensen, andreaskarm og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 Ble gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 Hvilken finish er det på felgene, kult ble det i alle fall. Og rimelig grei standard på bildet, sett bort i fra bilen i bakgrunnen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 Lekkert! Flott bilde også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haraldb Skrevet April 6, 2016 Forfatter Share Skrevet April 6, 2016 Takker folkens! On 1.4.2016 at 13.47, E.H.D skrev: Hvilken finish er det på felgene, kult ble det i alle fall. Og rimelig grei standard på bildet, sett bort i fra bilen i bakgrunnen da. Det er pulverlakkert matt gunmetal på senter og senterkopper og blank gunmetal på lepper og tønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå