Gå til innhold

Import av Imola Rød E39 M5

BMWE39turbo
 Share

Anbefalte innlegg

Lager en liten tråd allerede her, blir nok mest brukt til å dokumentere ting som blir gjort med bilen over tid, er fint å ha noke en kan sjå tilbake på.

Holder da på å importere min neste bil gjennom en norsk importør, en E39 M5. Bilen er allerede betalt for og om alt går rett føre seg skal eg hente den allerede neste helg i drammen :) Den vil da bli vinterlagret med engang eg kommer hjem.

Dette blir min 3. bil og min 3. E39, M5 har alltid vore drømmebilen, men det har aldri vore aktuelt å kjøpe i annen farge enn Imola, så når eg først fann et godt eksemplar måtte eg slå til :)

Bilen har alt av utstyr som eg ønsker meg og de rette fargekombinasjonene. 

Men eg har likevel litt planer for den:

Orginale baklykter uten sot
Sort tak
US blink
Ny diffusor fra exoticstuning i sort
Lufthullene i gitteret i framfangeren
Lakkere bremsekalipterene i en diskre farge
ZHP girspake og sort handbrekk.
Mulig det også blir lippe fra exoticstuning. 

Felgene har eg allerede bestilt fra felgen-garage, AC schnitzer rennsport typ 1 9,5x18 - 11x18. Disse blir levert med nagaro silver senter og gullskruer.

Kjenner eg meg rett blir det sikkert flere ting som gjøres etterkvart, men vil prøve å holde den mest mulig ryddig å orginal i den forstand at valsing av hjulbuer og slikt er fyfy.

Litt bilder fra salgsannonsen

post-58991-0-20931800-1416668509_thumb.j

post-58991-0-92555100-1416668510_thumb.j

post-58991-0-94909500-1416668511_thumb.j

post-58991-0-35732500-1416668513_thumb.j

Endret av BMWE39turbo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så meget :)

Denne fann eg i tyskland. 

Skal prøve få tatt et par bilder av hjula når de kommer, men er visst litt leveringstid på de. Forstålig nok da de skal settes sammen, lakkeres osv.
Innpresset veit eg faktisk ikkje :P Har ikkje spurt, men er kanskje greitt å vite... Er derimot veldig usikker på dekkdimmen, har ikkje lyst å valse, men bilen blir lav, så kva går innafor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil. Imolarød er en lekker farge.

Det tar som regel 6-8 uker fra man bestiller til man får felgene fra felgen-garage, da han bygger de etter ønske for hver kunde. 

Hvor i landet havner denne bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...