vegard89 Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 (endret) Må ikke ha nyere enn 07 mod hos dnb. Di sier at bilen skal ikke overstige mer enn 15 år totalt med nedbetaling. Så kan fint kjøpe feks 03 mod og nedbetale på 4 år Om du da velger dnb ung så er det ikke påbudt med full kasko på bilen. Så lenge den koster under 100k. Da kan du velge delkasko om du vil. Men om det er en bil til 70-80 tusen eller mer så ville jeg nok hatt kasko uansett Endret November 30, 2014 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet November 30, 2014 Forfatter Share Skrevet November 30, 2014 (endret) Må ikke ha nyere enn 07 mod hos dnb. Di sier at bilen skal ikke overstige mer enn 15 år totalt med nedbetaling. Så kan fint kjøpe feks 03 mod og nedbetale på 4 år Og om du velger dnb ung så er det ikke påbudt med full kasko på bilen. Så lenge den koster under 100k. Da kan du velge delkasko om du vil. Men om det er en bil til 70-80 tusen eller mer så ville jeg nok hatt kasko uansett Ja, men det blir så HELVETES dyrt, så skal være nedbetaling over 8 år:P Ja, fin nen bil med 200+ hk til under 100k. Nei, dnb funker bare om man skal ha dassebil, noe jeg ikke skal ha. 4 år maks : 122 000 ca.. 8 år: 260 000... Men ingen av delene holder til den type bil jeg ønsker Endret November 30, 2014 av AndreasDG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 (endret) Dyrt? hva mener du med dyrt? Handlet meg her for ikke altfor lenge siden en e46 03 mod med nedbetaling på 4 år. Bilen kostet 76000 med omreg. Endret November 30, 2014 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Hvis jeg var deg ville jeg kjøpt meg et godt eksemplar av en 523i med manuell. Jeg syns dette er en av de beste alternativene BMW noengang har kommet med i femserie. Den er relativt sprek, turtallsvillig samtidig som du kan kjøre den fornuftig med tanke på drivstoff. 520 er en undermotorisering i disse bilene spør du meg, en 523 går bådre bedre og billigere. Den har også alt du leter etter i listen din, bortsett fra "må gå bra" - det er riktignok en definisjon folk må gjøre selv. Jeg syns en 523 går greit nok, er ingen rakett riktignok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet November 30, 2014 Forfatter Share Skrevet November 30, 2014 Dyrt? hva mener du med dyrt? Handlet meg her for ikke altfor lenge siden en e46 03 mod med nedbetaling på 4 år. Bilen kostet 76000 med omreg. Er ikke dyrt i måneden det. Og hvor mange hk var det i den ? 316 det eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Som om ikke jeg skjønner at du ikke får 500hk ved chipping.. Nå vet vel dere selv at bilen blir kvikkere med chip og billigere bensinforbruk.. Nå er jeg kanskje ikke så opptatt av å være raskest i gata som dere er, jeg liker 2 litern, den er fin å kjøre. Nå ser denne ut som et fint eksemplar, for all del prat han ut av planene.. 2 litern er ganske skuddsikker og, havarer ikke med det første. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet November 30, 2014 Forfatter Share Skrevet November 30, 2014 Som om ikke jeg skjønner at du ikke får 500hk ved chipping.. Nå vet vel dere selv at bilen blir kvikkere med chip og billigere bensinforbruk.. Nå er jeg kanskje ikke så opptatt av å være raskest i gata som dere er, jeg liker 2 litern, den er fin å kjøre. Nå ser denne ut som et fint eksemplar, for all del prat han ut av planene.. 2 litern er ganske skuddsikker og, havarer ikke med det første. Kjører 2.4 liter idag da.. Blir jo litt kjipt å gå ned til en 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet November 30, 2014 Forfatter Share Skrevet November 30, 2014 (endret) 170hk Diesel? Diesel er totalt uaktuelt. Endret November 30, 2014 av AndreasDG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Og hvor mange hk var det i den ? 316 det eller? 170hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 (endret) Diesel? bensin. Ere noe jeg ikke skal ha igjen så er det 316 Endret November 30, 2014 av vegard89 Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 er det en ting som er tøv, så er det å kaste bort penger på placebotuning av en b20. Nesten 70 000 for en 520 er som nevnt lengre oppe rett og slett ran. Du får jo en ganske grei 530d for den prisen... Du burde vel kanskje tenke litt på tilstand på bilen i forhold til pris og da?? Eller er stor motor alt? herregud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet November 30, 2014 Forfatter Share Skrevet November 30, 2014 Du burde vel kanskje tenke litt på tilstand på bilen i forhold til pris og da?? Eller er stor motor alt? herregud.. Størrelsen som betyr noe vettu Krabbekrølle reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet November 30, 2014 Forfatter Share Skrevet November 30, 2014 (endret) bensin E46 hvada? Finner bare 320 til den prisen, x20 er nå uaktuelt. Endret November 30, 2014 av AndreasDG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Hallais! Vurderer å kjøpe meg BMW igjen, og datt over denne på finn.no: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=53542449 Noen som kjenner til denne / selgeren? I tillegg, ting dere anbefaler at jeg sjekker på bilen? Hmm.. Jaha.. Nei, jeg er jo ikke på jakt etter ny gubbebil.. Grunnen til at jeg ser på bil er at jeg vil ha noe råere Så er jo det store spørsmål om billån da.. Billån hos DNB må jeg ha en bil nyere enn 2007, og jeg finner ikke akkurat så mye kult der.. pluss at jeg må ha kasko. Sparebank 1 østlandet har kaskofritt billån, men da høyere rente :-/ Men, om ikke e39 520.. Jeg ønsker meg: - MÅ kunne slå av antiskrens/spinn. - Bør ha antiskrens - Må ha "stor" kjørecomputer (Ja, vil vite små detaljer om forbruk osv) - Må gå bra - Under 100 000 om den er eldre enn 2007 modell NOen forslag? Om du skal ha 200+ hk er vel uansett en 520 som du har sett på helt uaktuell? Ingen 5 serie er uansett en RÅ bil med mindre det er M5, som også er en tung og stor bil. Jeg hadde en 740 med 286 hk og 440 NM. Det var heller ikke noe "rå" bil som kjørte fletta av alt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ess Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Kjører 2.4 liter idag da.. Blir jo litt kjipt å gå ned til en 2.0 520i med manuell går bedre enn din E240 S210. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg