Tsf Skrevet Desember 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2014 (endret) Det finnes en "edit"-knapp i innlegget øverst ja klar over det, men fant den ikke på tlf God bil med gode planer. Denne tråden må du oppdatere ofte. En e39 dieseltråd er nice Skal prøve og oppdatere så mye jeg bare kan skule hat et skikkeli kamera for og ta bilder, har bare iphone nå Følger med Hehe de er bra kjekt med lesere NIce.... følger med på hva du driver med De er bra skal bli bra dette Følger med her så ut som en fin bil! Ja selv synst jeg biler ser og er veldig fin og bra Fin bil. Dette er veldig gode biler. Vet ikke helt hva jeg synes om Audi rs6 replica felgene som står på. Noen utenom det vanlige er det hvertfall. Ser hvertfall ut som en ryddig bil dette, som vil bli enda bedre med planene. Ja er veldig fornøyd selv, en drøm og kjøre hjem fra Tynset audi felger det er ? Bilen skal bli bra den Endret Desember 5, 2014 av awt Vennligst bruk multisitat neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Desember 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2014 (endret) liten update, må bare beklage for ræva bilder men får duge til jeg får kjøpt bedre kamera men som nevnt tidligere var det ingenting av tekst,kilometerstand, tripteller osv som lyste når jeg kjøpte bilen,dette ble raskt fikset selvsagt, slenger ut noen bilder av arbeidet og resultat ellers venter jeg på pakker fra ebay så da blir det montering og oppdatering etter hvert Endret Desember 5, 2014 av Tsf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 5, 2014 Share Skrevet Desember 5, 2014 Du sier at dette ble fikset, hvordan gikk du fram? Spør av nysgjerrighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Desember 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2014 Du sier at dette ble fikset, hvordan gikk du fram? Spør av nysgjerrighet Jeg begynner først med og ta av de 2 pyntelistene i dashbord en på vær side av rattet. Under pyntelistene finner du tilsammen 3 stjerneskruer, etter de har du 4 torx skruer i oppkant av speedometeret, du ser dem raskt. Skru ut de og dra til deg dekselet som nå henger i 3 ledninger. dette er fra hovedlysbryter,lysstyrke og tåke lys bryter. Når de er løsnet har du 2 skruer som er festet i oppkant av speedometeret løs de og dra speedometer mot deg til du kommer til og dra ut de 3 ledningene som er festet i speedometeret, når dette er gjort ser du raskt 5 skiftbare speedometer lyspærer håper du skjønte dette, hehe ikke akkurat den flinkeste til og forklare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 Gjorde det samme på gamle E46'en en del ganger, så jeg vet hva du mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 liten update, må bare beklage for ræva bilder men får duge til jeg får kjøpt bedre kamera men som nevnt tidligere var det ingenting av tekst,kilometerstand, tripteller osv som lyste når jeg kjøpte bilen,dette ble raskt fikset selvsagt, slenger ut noen bilder av arbeidet og resultat ellers venter jeg på pakker fra ebay så da blir det montering og oppdatering etter hvert 40 pluss? hvor holder du til hen a?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 40 pluss? hvor holder du til hen a?? Er -40 i bergen og Hefner reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 Ja er noen kopier av Audi rs6 felger. Ser hvertfall sånn ut. Legger ved illustrasjonsfoto av bilen til frøkna med de samme felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Desember 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2014 40 pluss? hvor holder du til hen a?? hehe som skrevet før så er ny temp føler på vei i posten Hefner reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Desember 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2014 Ja er noen kopier av Audi rs6 felger. Ser hvertfall sånn ut. Legger ved illustrasjonsfoto av bilen til frøkna med de samme felgene. ImageUploadedByTapatalk1417899102.646491.jpg se der ja blir og beholde de hjula en så lenge, tenker de kommer seg med bmw merket i center Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Desember 7, 2014 Share Skrevet Desember 7, 2014 Synes ikke at det så ille ut med felgene, litt uvanlig kanskje. Blir nok litt bedre når du får satt i Bmw senterkopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Desember 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2014 Synes ikke at det så ille ut med felgene, litt uvanlig kanskje. Blir nok litt bedre når du får satt i Bmw senterkopper. nei helt greie til vinterhjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Desember 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2014 Til helgen blir det og starte på litt bil-skruing, så lenge det ikke går for hardt for seg på julebordet på lørdagen. Ellers blir det litt hver dag i kommende uke så lenge jeg ikke er så sen hjem fra jobb, blir ihvertfall oppdatering med bilder osv her inne etter hvert som det skjer noe. Har ikke solgt gamle bruksbilen enda så vil bruke den nå når 530'n står til "service" Kan vell nevne at gamle bruksbilen er en E34 525 Tds. Det som skal bli gjort med 530`n er av med innsug for og fjerne swirl flapsa og blokkere (nye pakninger til innsug er selvsagt kjøpt), ellers blir det bytte av dieselfilter,luftfilter,veivhusfilter og oljefilter å selvsagt ny motorolje. Skal også blokkere EGR ventilen da jeg har kjøpt inn blokkeringskit Ellers har det kommet en del av pakkene jeg har bestilt, som er nye interiørlister med ny girvelger, ny armlene (uten tlf hullet) ny utetemperatur måler,og nytt oppladbart batteri for reservenøkkelen da ingen av knappene fungerer, ( håper det er batteri som er galt) ellers har jeg og fått Bmw merkene til centeret på vinterhjula Hefner reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Desember 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2014 Av med alle plast deksler over motor, av med Egr ventil rusket ( denne skal aldri på igjen da blende kitt står for tur ) ut med luftfilter, dette var modent for utbytte, veivhusfilter så bra ut med blir selvsagt erstattet med nytt allikevel. Av med innsug (OBS her må det passes på at mutterne på bak siden ikke detter ned innsuget ) Her var det veldig mye koks og dritt så innsuget ligger nå fult i diesel for å få fjernet alt av smuss å dritt, før jeg fylte på med diesel la jeg en pakning mellom Egr ventilen å skrudde den på igjen for og tette (hullet) i innsuget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Desember 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2014 Siden innsuget nå ligger i diesel gjorde jeg litt små dill som, bytte til sorte nyrer, byttet til brukt men mye bedre Bmw panser emblem, ellers limte jeg på nye Bmw logoer på "center koppene" til felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå