Gå til innhold

Godkjent Ombygd e46 m3 kompressor - Solgt -


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe ja det er jo det jeg burde, men jeg får aldri brukt det på bane og da er det alt for stor sjangs til av jeg er idiot langs veien I stede og det er jeg blitt for gammel for nå- tror jeg :) 

men vi får se når bilen kommer hjem og jeg får tatt "jomfru turen" på skilt. Det er jo en viss fare for jeg ombestemmer meg da.

  • 3 weeks later...
Skrevet

Endelig så står det noe gøy i papirene! Nå gjenstår show and shine!! 

Godkjent med  432 hk for daglig kjøring på norske skilt. Også har jeg jo da muligheten til 550 hk for banekjøring :) 

Screenshot_20160805-142621.png

Skrevet

Hadde jeg ikke hatt ferie hadde jeg nok jobbet litt hardere for å nå bmw treff på våler i dag. Men ligger ute i båten og slapper av i stede. Blitt for gammel for sånt stress 😎

Skrevet
1 minutt siden, D.Toft skrev:

hva som skal til for å få godkjent en bil med kompressor?

var nok derfor den var hos Tuv :P og han betalte sikker store summer for å få dette godkjent regner jeg med xD

Skrevet

ja jo, but still :P

kansje det kommer info da :P

hva koster det å få en bil tuv godkjent?

 

vurderer å godkjenne presse i min

Skrevet
4 timer siden, D.Toft skrev:

ja jo, but still :P

kansje det kommer info da :P

hva koster det å få en bil tuv godkjent?

 

vurderer å godkjenne presse i min

veit ikke 100% men hørt det fort blir 50k

og det teite med det! er at hvis du får Tuv godkjenning på det så brukes det kun til din bil! :P du kan ikke kjøpe en til å bygge og dra på SVV og godkjenne den også :P du må ha individuele papirer per bil! noe jeg skjønner men samtidig er jævlig teit :P

Skrevet

50k ja, da får det vente :P

ja er klar over at det er individuelt, kansje man kan kjøpe tuv til flere biler, så lenge man bruker samme oppsett?

blir litt som senkefjører, dem går på nr på fjørene, og fjørene "masseproduseres"

Skrevet
4 minutter siden, D.Toft skrev:

50k ja, da får det vente :P

ja er klar over at det er individuelt, kansje man kan kjøpe tuv til flere biler, så lenge man bruker samme oppsett?

blir litt som senkefjører, dem går på nr på fjørene, og fjørene "masseproduseres"

yeah ekke billig.

det kan godt hende, er vel bare å sende en mail til TUV å høre det :)
karrosoriene er jo de samme :P motorene også for den saks skyld. så det burde i teorien ikke være noe problem. men er SVV i norge som er sære.
uten å gå helt OT her så skulle en kompis av meg prøve å godkjenne sin e36 325 med turbo siden det var en i norge som allerede hadde gjort det. men da fikk han beskjed om at han måtte ha tuv papiprer på at hans karrosori tålte det?! oO

Skrevet

Det koster litt mer desverre :/ 

 

Dette gikk i en pakkepris med bredding og lakkering gjennom ssp så totalen blei veldig høy Men kontakter du de så får du pris på selve godkjenningen :) 

Jeg ville ha en bil hvor jeg for en gangs skyld bruker samme til  bredde og lakkere så ingen kan skylde på hverandre når det kommer til dårlig resultat. Så nå er alt gjort via firma med moms så harald har råd til ferie i år og. :) 

 

Måtte forøvrig kjøpe nye dekk i tyskland som var godkjent for 300 kmt. Så det kom en iskald mer regning på 16k der :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...