Freakshow Skrevet Juli 12, 2016 Share Skrevet Juli 12, 2016 haha! nei nå får du skjerpe deg! nå får du beholde bilen å kose deg litt for guds skyld mann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Juli 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2016 Hehe ja det er jo det jeg burde, men jeg får aldri brukt det på bane og da er det alt for stor sjangs til av jeg er idiot langs veien I stede og det er jeg blitt for gammel for nå- tror jeg men vi får se når bilen kommer hjem og jeg får tatt "jomfru turen" på skilt. Det er jo en viss fare for jeg ombestemmer meg da. Thundercoil og Ivrig86 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 13, 2016 Share Skrevet Juli 13, 2016 ja det håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet August 3, 2016 Forfatter Share Skrevet August 3, 2016 Denne uken kom bilen tilbake fra det fjerne utland med en fersk Tüv rapport. Nå står den lagret frem til siste post på godkjenningsveien som er fredag ettermiddag hos biltilsynet! ENDELIG!! Thundercoil, [space], Ivrig86 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 3, 2016 Share Skrevet August 3, 2016 Lykke til med siste ledd Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet August 5, 2016 Forfatter Share Skrevet August 5, 2016 Endelig så står det noe gøy i papirene! Nå gjenstår show and shine!! Godkjent med 432 hk for daglig kjøring på norske skilt. Også har jeg jo da muligheten til 550 hk for banekjøring Thundercoil, fupsaker, RF91 og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet August 5, 2016 Share Skrevet August 5, 2016 rått! Gratulerer! ejordal reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet August 6, 2016 Forfatter Share Skrevet August 6, 2016 Hadde jeg ikke hatt ferie hadde jeg nok jobbet litt hardere for å nå bmw treff på våler i dag. Men ligger ute i båten og slapper av i stede. Blitt for gammel for sånt stress 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 6, 2016 Share Skrevet August 6, 2016 hva som skal til for å få godkjent en bil med kompressor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 6, 2016 Share Skrevet August 6, 2016 1 minutt siden, D.Toft skrev: hva som skal til for å få godkjent en bil med kompressor? var nok derfor den var hos Tuv og han betalte sikker store summer for å få dette godkjent regner jeg med xD Bjanne reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 6, 2016 Share Skrevet August 6, 2016 ja jo, but still kansje det kommer info da hva koster det å få en bil tuv godkjent? vurderer å godkjenne presse i min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 6, 2016 Share Skrevet August 6, 2016 4 timer siden, D.Toft skrev: ja jo, but still kansje det kommer info da hva koster det å få en bil tuv godkjent? vurderer å godkjenne presse i min veit ikke 100% men hørt det fort blir 50k og det teite med det! er at hvis du får Tuv godkjenning på det så brukes det kun til din bil! du kan ikke kjøpe en til å bygge og dra på SVV og godkjenne den også du må ha individuele papirer per bil! noe jeg skjønner men samtidig er jævlig teit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 6, 2016 Share Skrevet August 6, 2016 50k ja, da får det vente ja er klar over at det er individuelt, kansje man kan kjøpe tuv til flere biler, så lenge man bruker samme oppsett? blir litt som senkefjører, dem går på nr på fjørene, og fjørene "masseproduseres" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 6, 2016 Share Skrevet August 6, 2016 4 minutter siden, D.Toft skrev: 50k ja, da får det vente ja er klar over at det er individuelt, kansje man kan kjøpe tuv til flere biler, så lenge man bruker samme oppsett? blir litt som senkefjører, dem går på nr på fjørene, og fjørene "masseproduseres" yeah ekke billig. det kan godt hende, er vel bare å sende en mail til TUV å høre det karrosoriene er jo de samme motorene også for den saks skyld. så det burde i teorien ikke være noe problem. men er SVV i norge som er sære. uten å gå helt OT her så skulle en kompis av meg prøve å godkjenne sin e36 325 med turbo siden det var en i norge som allerede hadde gjort det. men da fikk han beskjed om at han måtte ha tuv papiprer på at hans karrosori tålte det?! oO D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet August 6, 2016 Forfatter Share Skrevet August 6, 2016 Det koster litt mer desverre :/ Dette gikk i en pakkepris med bredding og lakkering gjennom ssp så totalen blei veldig høy Men kontakter du de så får du pris på selve godkjenningen Jeg ville ha en bil hvor jeg for en gangs skyld bruker samme til bredde og lakkere så ingen kan skylde på hverandre når det kommer til dårlig resultat. Så nå er alt gjort via firma med moms så harald har råd til ferie i år og. Måtte forøvrig kjøpe nye dekk i tyskland som var godkjent for 300 kmt. Så det kom en iskald mer regning på 16k der :/ Freakshow og Ivrig86 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå