vegard89 Skrevet Desember 4, 2014 Skrevet Desember 4, 2014 (endret) Hei. Jeg har multifunksjonsratt i bilen min. Problemet er at noen av knappene som sitte der fungerer ikke. Er di foresten til noe? Legger ved et bilde her. Og 2 av di knappene jeg har ringet rundt, fungerer som sagt ikke. Mvh. Vegard Endret Desember 4, 2014 av vegard89
Fidelio Skrevet Desember 4, 2014 Skrevet Desember 4, 2014 Fungerer ikke hos mg heller. Lurer på om det har noe med om du har telefon i bilen, altså den du kan ha som tilleggsutstyr. vegard89 reagerte på dette 1
Slavearbeider'n Skrevet Desember 4, 2014 Skrevet Desember 4, 2014 R/T er bytte mellom kilder, cd, radio, aux osv. Det hodet der er nok kanskje stemmeaktivering som har og vil nok aldri fungere
awt Skrevet Desember 4, 2014 Skrevet Desember 4, 2014 R/T er for telefon og den andre er for stemmestyring. Begge deler krever at du har dette som ekstrautstyr. Alle e46-multifunksjonsratt har disse knappene, uavhengig av utstyret. Popza og vegard89 reagerte på dette 2
Slavearbeider'n Skrevet Desember 4, 2014 Skrevet Desember 4, 2014 Hos meg fungerer R/T som kilde velger, men har Pioneer speller og ikke orginal. Kanksje det som utgjør forskjellen
awt Skrevet Desember 4, 2014 Skrevet Desember 4, 2014 Det er nok det. R/T-knappen kan programmeres til å gjøre litt andre ting om man har uoriginalt utstyr.
Sammyen Skrevet Desember 4, 2014 Skrevet Desember 4, 2014 Vil tru at R/T er for telefon. Recieve/Terminate?Ser ut som den andre er til å mute mik'n.Kan vel vere programmert til annet uten integrert tlf i bilen
vegard89 Skrevet Desember 5, 2014 Forfatter Skrevet Desember 5, 2014 Takk for svar alle sammen Da vet jeg det Høres ganske logisk ut.
Khenrik Skrevet Desember 5, 2014 Skrevet Desember 5, 2014 Hei der, jeg har satt inn en Pioneerspiller med bluetooth og handsfree. Jeg kan bruke den nederste av de to knappene til å sette samtaler på pause
vegard89 Skrevet Desember 5, 2014 Forfatter Skrevet Desember 5, 2014 (endret) Jeg har også satt inn sonyspiller med bluetooth og handsfree. Men etter jeg gjorde dette så fungerer verken volum knapp eller spole knapp. Ser at det er mulig og få tak i en sånn overgang ifra bilradiospesialisten sånn at du kan bruke di knappene. Endret Desember 5, 2014 av vegard89
Kjennern Skrevet Desember 5, 2014 Skrevet Desember 5, 2014 Du må ha en overgang/modul ja om ikke radio har dette integrert.
vegard89 Skrevet Desember 5, 2014 Forfatter Skrevet Desember 5, 2014 Kan nok stemme Fungerte før jeg skiftet til ny cdspiller.
Slavearbeider'n Skrevet Desember 5, 2014 Skrevet Desember 5, 2014 Jeg har også satt inn sonyspiller med bluetooth og handsfree. Men etter jeg gjorde dette så fungerer verken volum knapp eller spole knapp. Ser at det er mulig og få tak i en sånn overgang ifra bilradiospesialisten sånn at du kan bruke di knappene. http://www.ebay.com/itm/400546988532?_trksid=p2060778.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Jeg har denne på en Pioneer spiller. Funker fjell. Den finner automatisk ut hvilken bil den er koblet til og hva slags type spiller. Kan anbefales på det sterkeste. Da fungerer alle knappene som fungere med orginalradio'n
vegard89 Skrevet Desember 5, 2014 Forfatter Skrevet Desember 5, 2014 (endret) Takk skal du ha Skal ta og sjekke det ut når jeg sitter ved pcen. Endret Desember 5, 2014 av vegard89
Slavearbeider'n Skrevet Desember 5, 2014 Skrevet Desember 5, 2014 Takk skal du ha Skal ta og sjekke det ut når jeg sitter ved pcen. Kan være litt knotete å montere, si i fra om du støter på problemer. Khenrik reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå