bmwpower86 Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 (endret) da har jeg gått over til bensin en 530 v8 bilen er godt utstyrt fargen er brokatrot UTSTYRstor takluke fungerer fint el sports stoler i stoffhifi med cd vekslersolgardinerel rattstammestor kjørekomputerosvPLANERsveise rustfull m tech utvendigsenknytt gulvteppenye skjermer foransorte de montertmotorbytte til 4L eller kompressor på 3 literen usikker ennå Endret Februar 24, 2015 av bmwpower86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Desember 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 Gratulerer med ny bil. Ja denne så jo fin og fin fin farge.. Planene er jo og spennende. Legg gjerne ut mer bilder , Solgte du Tds en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Desember 12, 2014 Share Skrevet Desember 12, 2014 e34 stv kan li bøs vogn, detta blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Desember 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2014 Bytta tdsen i denne morro med tds og absolut og anbefale men må ha noe som kan dras noe hk ut av eller som kan bygges om liker bilen godt grom og fin lyd i den er det å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Desember 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2014 Noen som har dører og fremskjærmer her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aljorda Skrevet Desember 13, 2014 Share Skrevet Desember 13, 2014 (endret) Kven som stakk av med tdsen? Saknar den! Grattis med ny bil forresten Endret Desember 13, 2014 av Ajordanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 (endret) Pen bil følger med ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Endret Desember 14, 2014 av Freakshow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Desember 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2014 Erik enderud stakk av med den slik ble bilen i mitt eie Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Her var tråden for denne, ja. Rå bil med deilig lyd! Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Desember 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2014 Takker blir bra denne driver og samler deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Nice! Hva har du sanket av deler hittil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Denne gleder jeg meg til å se fortsettelsen på Gøran . Jeg liker så godt fargen på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Desember 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2014 Kommer nye frem skjermer og kanaler div småtteri blir morro dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 19, 2014 Share Skrevet Desember 19, 2014 (endret) Solgardin og el ratstamme skullr jeg faenmæ hatt! Fet skute!, digger touringer om den var min, ville jeg ha bytta til enten 4l eller s62 motoren som er fra e39 m5, og bygd om til manuell Eller, så bare beholder du den som 3l og automat, selv om du skvetter inn en 4l og 5/6 trinns manuell, stiger den noen lapper i verdi, selv om ombygd Endret Desember 19, 2014 av crabfish190 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå