bmwpower86 Skrevet Januar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2015 (endret) Da er snart bakre del ferdig :)fikk grill ramma i dag også :)slenger ut litt bilder Endret Januar 8, 2015 av bmwpower86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 9, 2015 Share Skrevet Januar 9, 2015 Se der, ja! Begynner å komme seg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 9, 2015 Share Skrevet Januar 9, 2015 se her ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Januar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2015 Kommer seg nå deilig og bli kvitt litt rust faenskap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 9, 2015 Share Skrevet Januar 9, 2015 Du verden,dette blir bra uten tvil. Jeg sa til meg selv da jeg var ferdig med min,aldri mer rustsveis. Men skulle ønske jeg hadde en e34 med litt sånn småkos igjen. Uansett denne blir bra garantert;) Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Januar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2015 Er morro og holde på litt er grunnet og lakkert innvendig før jeg satt på kanal men glemte og ta bilde så nå blir det tektylert innvendig må ha tak på 2 fører dører mine er veldig rustene under listen i bånn så bare og skrike ut om noen har noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Januar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2015 Bytta bakruta da spoilern var rusta i filler på den jeg hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 Jækli bra denne blir nå Gøran.. Fader ,tror jeg må prøve sorte de etterhvert jeg og .Hater å skryte av mine egne ting men det tror jeg hadde passet bra på min Hva tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Januar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2015 Trur sorte de hadde blitt helt supert på 535en jan sorte de er pent på e34 det kommer seg nå skal sveise litt mere rust når det blir litt mildere ute mangler bare 2 rustfrie dører bak nå så går det og tenke på lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Januar 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2015 Slik står den nå har levert dører skjermer og grill ramme til lakkerer Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Februar 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2015 Da blir det nye bremser og rens av hjul buer innerskjermer og forstilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 veldig imponerende jobb du gjør må jeg si!leste gjennom de gamle trådene dine! fy f du er flink! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Februar 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2015 takker så mye er morro og ha noe og holde på med kommer noe flere sveise bilder og litt kulere oppdateringer utover i ukene som kommer er mye jobb med denne bilen men verdt det for meg ingenting er som en god gammel bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Februar 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2015 (endret) Tatt litt til i dag blir mer i morgen Høyre hjørne under fanger Endret Februar 2, 2015 av bmwpower86 Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Februar 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2015 (endret) Hull under inner skjærm venstre side gjenstår litt fin pussing Endret Februar 3, 2015 av bmwpower86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå