AndreasBr Skrevet Desember 13, 2014 Share Skrevet Desember 13, 2014 Her er min fra en tur fra Oslo -> Sandvika -> Noresund -> Hønefoss -> Jevnaker -> Roa -> Oslo Bilen er en BMW 325d 2007 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 13, 2014 Share Skrevet Desember 13, 2014 Det var utrolig lavt! Har ikke bilde. Men 31,1km/t og 10.1 l/100 km er mine tall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2014 (endret) Det var utrolig lavt! Har ikke bilde. Men 31,1km/t og 10.1 l/100 km er mine tall. Kan jo hende det er noe galt med kjørecomp? Skal sjekke kvitteringene mine (Har kvitt + kmstand for alle fyllinger) Endret Desember 13, 2014 av AndreasDG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 13, 2014 Share Skrevet Desember 13, 2014 Gjør det for moro skyld. Jeg har 525 dat og har aldri kommet under 0,52. Så det stemmer kanskje siden du har en lettere bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 13, 2014 Share Skrevet Desember 13, 2014 Må jo være flat vei og ingen hindring? D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2014 (endret) Må jo være flat vei og ingen hindring?Hmm, jeg misliker oppoverbakke veldig mye... Jeg gråter innvendig hver gang jeg ser forbuker gå over 5 liter per 10 mil.. Men jeg vet ikke, jeg prøver å ikke trykke hardt på gassen i det hele tatt. Idag når jeg kjørte var jeg fast bestemt på å være mest mulig under 5L/10mil kan jeg ha glemt en fylling tro.. Må sjekke bensinkortet.. Edit: Sjekket bensinkortet, det der er alle fyllingene mine på den bilen Gjør det for moro skyld. Jeg har 525 dat og har aldri kommet under 0,52. Så det stemmer kanskje siden du har en lettere bil. Sjekk post lengre opp for Excel-skjema Endret Desember 13, 2014 av AndreasDG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 13, 2014 Share Skrevet Desember 13, 2014 Men 0,35 liter per mil da?! Dette tror jeg ikke noe mye på før andre kan bekrefte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2014 (endret) Men 0,35 liter per mil da?! Dette tror jeg ikke noe mye på før andre kan bekrefte. AHA! Jeg vet hvorfor! *fikse excel ark* Faen Glemte at jeg brukte samme skjema som jeg brukte på gamle MC min, som viste i miles... Men.. Challenge accepted Skal under 0.5 ass! Endret Desember 13, 2014 av AndreasDG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 13, 2014 Share Skrevet Desember 13, 2014 Ja, se der ja. Det var mer korrekt. Dog nå brukte du vel mye igjen. SweetBMW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2014 Ja, se der ja. Det var mer korrekt. Dog nå brukte du vel mye igjen. Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Velkommen til realiteten, der ofte kjørekomputeren viser for lavt forbruk i forhold til reelt forbruk. Komputeren baserer seg på noen parametere man kan justere inne i den skjulte OBC menyen. Og i mitt tilfelle var den tuklet med, slik at den viste 1dl for mye pr mil. Kontrollmålte over en tank, og korrigerte parametrene. Stemte sånn høvelig etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Jeg kan ligge på 0.55 pr mil med vinterdekk, men med sommerdekk har jeg ikke sjangs. Uansett, veldig vanskelig og holde høyrefoten lett på gassen, så med min blandakjøring ligger jeg på 0.63 AndreasBr reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Fredrikstad -> Hadeland glassverk-> Fredrikstad. I en 1999 740i. D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gahrian Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 0,53 siden jeg fikk bilen i august (320d). Stort sett Bærums Verk -> Oslo -> Bærums Verk. Mange lyskryss og stort sett i Sport modus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Min E87 118d -06mod. TRF steg 2 map uten PDF. Går bra og billig på langkjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå