Alex1hw Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Hei Er 18 om noen måneder og vurderer å kjøpe E46, men jeg er ganske høy (rett under 2 meter). Så jeg lurer på hvordan det er med plass i denne? Fotplass er det jeg tenker mest på ettersom det er der jeg er lengst, er ikke så lang i ryggen. Noen som vet om jeg kan sitte ok i denne bilen? Hva synes dere ser best ut facelift/preface og touring/sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Jeg er 188cm og har en E46 facelift Touring, det går helt fint hvertfall Facelift Touring med original M-Sport ser uten tvil best ut Legger ved et bilde av min, si ifra hvis jeg skal fjerne. Dweezil og Sammyen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex1hw Skrevet Desember 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2014 Tusen takk for svar, er bare plassen jeg bekymrer meg litt for. Du hadde en sykt fin bil, M sport på faceliften er tøft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Aldri hatt noe problem i noe bil Jeg er 195 ca. Eneste som er problem er for de som sitter bak. Er dårlig takhøyde for meg i baksetet på noen biler da men det bryr meg heller lite på mitt eget bilkjøp. Syns coupe er tøffest, så sedan. Stasjonsvogn er familiebil i mine øyne Trenger ikke det når man er 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex1hw Skrevet Desember 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2014 Det er da bra, ser at du har hatt en E46. Så lenge jeg sitter ok, og ikke pressa med bena langt oppi dashen så er det greit for meg. Blir nok ikke coupe, ettersom jeg vill ha flere dører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Tusen takk for svar, er bare plassen jeg bekymrer meg litt for. Du hadde en sykt fin bil, M sport på faceliften er tøft. Tusen takk for det, veldig fornøyd Hvis du er bekymret for plassen ville jeg kontaktet venner med E46 eller en forhandler som har bilen og spurt om du kan få sitte i bilen for å sjekke. Så finner du det fort ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Skjønner egentlig ikke helt problemstillinga jeg for å være ærlig Tror jeg har kjørt langt over 100 forskjellige bilmodeller, eneste jeg har opplevd for trangt i førersetet er vell noen varebiler tror jeg, der kneet bokstavelig talt er blitt en del av dashbordet/tenningslåsen. Enkelte knøttsmå "sportsbiler" eller coupe'r kan vell være litt trange i hodeplassen. Men e46 er nå ikke så liten bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex1hw Skrevet Desember 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2014 Neida, er bare for å være sikker Vill bare være sikker på at det ikke blir som i civicen til mamma, den blir det litt for lite beinplass i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 29, 2014 Share Skrevet Desember 29, 2014 Er 190cm selv Eneste bilen det har vært et problem i er hyundai h100. Fysisk umulig for meg å blinke til venstre i den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Det beste er vel og prøvekjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Jeg er 190 cm, og da jeg hadde E46 hadde jeg ikke mer enn akkurat plass nok til å få støtte under lårene. Dette med sportsete som var helt bak og maks tiltet. Vet ikke med andre, men jeg synes det er slitsomt og ubehagelig å kjøre en bil hvor jeg ikke får setet langt nok bak til å ha lårene nedpå sitteputen. I alle andre BMW'er jeg har kjørt har det ikke vært noe problem. Er for øvrig nesten alltid et problem i leiebiler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet Desember 31, 2014 Share Skrevet Desember 31, 2014 Problemet til Japsebilene er at seteskinna er for kort. De tar hensyn til den som sitter bak, istede for at det er sjåføren som kan bestemme. Da jeg hadde E87en kunne jeg stille sete så langt bak at det kun var en knyttneve bredde, mellom sitteputa bak og framsete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex1hw Skrevet Januar 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2015 Ser disse to ok ut? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=54830528 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=54237702 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 11, 2015 Share Skrevet Januar 11, 2015 Anbefaler deg å ikke kjøpe 316/18. Gå heller for 320D som minste motor. Kjørte 316 selv en stund, greide å følge med trafikken, men tok ca 1 år å komme opp i fart, kjedelig å kjøre og var mye kukk med motoren (M43, samme som den ene annonsen). Fullasta bil tok det enda lenger tid med, såklart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex1hw Skrevet Januar 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2015 Takk for tips! Vill helst ha en 320i/d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå