Olaandref Skrevet Lørdag kl. 12:15 Skrevet Lørdag kl. 12:15 Vakkert 👌 Går fremover med den nå, gleder meg til å se ferdig resultat 🙂
ehaugsnes Skrevet Lørdag kl. 13:29 Skrevet Lørdag kl. 13:29 Dette var imponerende arbeid😍 råflott resultat også! hvordan føles gulvteppet etter du har lakkert det? Blir det stivere eller er det fortsatt like mykt? Og veit du om det er holdbart? Har et beige gulvteppe jeg gjerne skulle hatt sort
sveigis Skrevet Lørdag kl. 13:37 Skrevet Lørdag kl. 13:37 Som sagt tidligere ,dette er rått og flott😊 Tipper du gleder deg til og ta den i bruk.
Glenny93 Skrevet Lørdag kl. 14:15 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 14:15 3 timer siden, Saltkjelen skrev: Wow, her har du virkelig gått grundig til verks, og resultatet taler virkelig for seg selv. Liker at du går så nøye til verks som at du teiper og rydder opp i ledningsnett. Det har mye å si for helheten og sjela! Jo takk for det, går kansje litt for nøye tilverks av og til🤭 skoglund reagerte på dette 1
Glenny93 Skrevet Lørdag kl. 14:18 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 14:18 1 time siden, Olaandref skrev: Vakkert 👌 Går fremover med den nå, gleder meg til å se ferdig resultat 🙂 Ja håper å få den ferdig til sesongen🤞🏻 46 minutter siden, ehaugsnes skrev: Dette var imponerende arbeid😍 råflott resultat også! hvordan føles gulvteppet etter du har lakkert det? Blir det stivere eller er det fortsatt like mykt? Og veit du om det er holdbart? Har et beige gulvteppe jeg gjerne skulle hatt sort Blir litt stivere men fortsatt bevegelig, skal heldigvis ikkje sitta å kjenna på det. Blir vertfall bra resultat med nok strøk. Holbarheten virker bra, men nå har eg jo ikkje tatt bilen i bruk endå 40 minutter siden, sveigis skrev: Som sagt tidligere ,dette er rått og flott😊 Tipper du gleder deg til og ta den i bruk. Takk takk, nei klare nesten ikkje å venta lenger😂 sveigis reagerte på dette 1
RF91 Skrevet Lørdag kl. 20:33 Skrevet Lørdag kl. 20:33 Detta blir satan so bra 😁 Korleis e mattene frå Ground Zero mtp vekt? Vurdera å fjerna all gammal lydisolering i golvet på E30'en no når interiøret e ute og legga lignande lyddemping no når eg ha sjansen. Skulle sikkert tatt torpedoveggen óg, men eg e ikkje gira på å plukka ut dashbordet 😅
Glenny93 Skrevet Lørdag kl. 22:30 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 22:30 1 time siden, RF91 skrev: Detta blir satan so bra 😁 Korleis e mattene frå Ground Zero mtp vekt? Vurdera å fjerna all gammal lydisolering i golvet på E30'en no når interiøret e ute og legga lignande lyddemping no når eg ha sjansen. Skulle sikkert tatt torpedoveggen óg, men eg e ikkje gira på å plukka ut dashbordet 😅 Dei veger jo litt, har ikkje peiling på kor mye vekt det er totalt. Men har fått tak i ett golvteppe uten skum. Kansje det går opp i opp😅
Eystein Ose Skrevet Lørdag kl. 22:32 Skrevet Lørdag kl. 22:32 Ser enormt bra ut lakkeringen din! Hvordan er framgangsmåten? Regner med det er med sprøyte. Våtsliper du og polerer og?
Øyvind L. Skrevet Lørdag kl. 23:27 Skrevet Lørdag kl. 23:27 Flott stykke arbeid dette. Men hadde blitt enda bedre hvis de BBS hjula faktisk hadde passa på bilen. 😒 Kvasi reagerte på dette 1
Glenny93 Skrevet Søndag kl. 10:24 Forfatter Skrevet Søndag kl. 10:24 11 timer siden, Eystein Ose skrev: Ser enormt bra ut lakkeringen din! Hvordan er framgangsmåten? Regner med det er med sprøyte. Våtsliper du og polerer og? Takk for det😃 framgangsmåten var å slipe bilen ned til bart stål, 2k epoksy så sparkle det som måtte sparkles. Så blei det lagt på slipegrunning og slipt med lang klosse for å få det heilt rett👌🏻 Det var tolmodighetsprøve det! Så blei det lagt sealer, basefarge og til slutt klarlakk. Bilen er ikkje våtslipt eller polert endå. Det gjør eg heilt til slutt. Meget fornøyd med lakkeringen sjøl, ser ingen bølger langs bilen så den er rett og fin👌🏻 brukte ei billig sprøyte til grunning og slipesparkel med 1,4 dyse. Så kjøpte eg ei devilbiss dv1 1,2 dyse til base og klarlakk. Burde kansje hatt 1,3 dyse til klarlakken. Eystein Ose reagerte på dette 1
Glenny93 Skrevet Søndag kl. 10:26 Forfatter Skrevet Søndag kl. 10:26 10 timer siden, Øyvind L. skrev: Flott stykke arbeid dette. Men hadde blitt enda bedre hvis de BBS hjula faktisk hadde passa på bilen. 😒 Felgene passer dei, er 15mm spacer foran nå. Men skal ned til 5mm. Bak er bilen så høg at det ser ut som felgene er alt for breie. Felgene er bygd til denne bilen så dei passer😉 Eystein Ose reagerte på dette 1
Øyvind L. Skrevet Søndag kl. 11:35 Skrevet Søndag kl. 11:35 1 time siden, Glenny93 skrev: Felgene passer dei, er 15mm spacer foran nå. Men skal ned til 5mm. Bak er bilen så høg at det ser ut som felgene er alt for breie. Felgene er bygd til denne bilen så dei passer😉 Ok!! De stikker jo langt på utsiden bak også? Men selvfølgelig hvis man skal kjøre bilen på stylter uten fjærvei så blir det sikkert bra..😄
Glenny93 Skrevet Søndag kl. 13:07 Forfatter Skrevet Søndag kl. 13:07 1 time siden, Øyvind L. skrev: Ok!! De stikker jo langt på utsiden bak også? Men selvfølgelig hvis man skal kjøre bilen på stylter uten fjærvei så blir det sikkert bra..😄 Dei går akkurat innforbi bak med rett høyde👍🏻 er valsa inn kant framme og bak Øyvind L. reagerte på dette 1
Eystein Ose Skrevet Søndag kl. 20:27 Skrevet Søndag kl. 20:27 Felgene kommer til å passe som Hans i Grete (som @RF91 ville sagt) når du har fått den ned i rette høyden🫶🏻 RF91, KMT, Øyvind L. og 1 annen reagerte på dette 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå