Eksos Skrevet Mai 3, 2015 Forfatter Skrevet Mai 3, 2015 Virker som at absolutt alle som har handla slike pærer er godt fornøyd, så får bare vente på mine, sjekke om jeg blir like fornøyd Appropos felger... Er lei av å kjøre på vinterhjul, så vurderer å bare kjøpe GS Silver Track i 20", da jeg omtrent kan hente de på dagen... Blir det helt feil? Er ikke overbevist, er vel mest for å få noen ok sommerhjul så fort som mulig Et aldri så lite bilde av bilen, i påvente av neste steg...
Gabz Skrevet Mai 3, 2015 Skrevet Mai 3, 2015 Synes Silver- og Hyper-track er så kjedelige felger, jeg.. Kjøp noe med skikkelig kant
Saltkjelen Skrevet Mai 3, 2015 Skrevet Mai 3, 2015 Ikke nok med at de er kjedelig, men kvaliteten er jo deretter. Jeg ville ikke kastet bort pengene mine på noe slikt..
Eksos Skrevet Mai 3, 2015 Forfatter Skrevet Mai 3, 2015 Sant, er som sagt ikke overbevist... Driver å ser gjennom tyske Ebay nå, for å se om jeg finner noe som frister
Eksos Skrevet Mai 7, 2015 Forfatter Skrevet Mai 7, 2015 Mye bedre Matcher likevel ikke perfekt til grøftelysa, de er litt blåskjær i, men det ble betydelig bedre når jeg fikk vekk de grønne pærene! Freakshow og Bimmer fan reagerte på dette 2
Eksos Skrevet Mai 8, 2015 Forfatter Skrevet Mai 8, 2015 (endret) Skitten bil, men har iallefall fått montert spoiler Endret Mai 8, 2015 av Eksos
Eksos Skrevet Mai 10, 2015 Forfatter Skrevet Mai 10, 2015 (endret) Mener selv at rompa på bilen er på vei til å bli representabel nå, men du ser vel selv noe som mangler? Sommerhjul..... Joda, er klar over at mange sikkert tenkte på LCI baklykter, men det får bli siden! Har blitt ganske mange utlegg fra kontoen på relativt kort tid nå, så enkelte ting før vente på seg... Har bestilt hjul, felgene er vel her i morgen eller tirsdag, men dekkene fra Tyskland kommer vel ikke før tidligst i slutten av uken.... Prøver noe nytt, som er enkelt og holde rent, som ikke alle andre har Endret Mai 10, 2015 av Eksos
Bimmer fan Skrevet Mai 13, 2015 Skrevet Mai 13, 2015 Gjorde seg med den "ducktailen" på bagasjerommet Blir også nice med nye felga !
Eksos Skrevet Mai 15, 2015 Forfatter Skrevet Mai 15, 2015 Skitten bil, så det bildet her får holde foreløpig! Bimmer fan reagerte på dette 1
Skare1 Skrevet Mai 15, 2015 Skrevet Mai 15, 2015 Det løftet bilen flere hakk, felga passa godt til bilen!
Eksos Skrevet Mai 18, 2015 Forfatter Skrevet Mai 18, 2015 Ble egentlig ikke så aller verst, til å være såpass enkle felger! Det første jeg tenkte var vel at de her blir lette å holde rene! Og de blir det jo, på en måte.. Men må ta meg en runde med lakk på bremseskjold og kaliperene ser jeg... Noe annet jeg ikke innså før nå etter hjula har komt på bilen, er at jeg faktisk må vaske inni felgen også, bak navet... Så alt i alt, sparer jeg vel egentlig ikke noe tid i det hele tatt når det kommer til vask
Dal-z Skrevet Mai 19, 2015 Skrevet Mai 19, 2015 Begynner virkelig å komme seg nå denne Syns det passa godt med blanke nyrer og vinduslister!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå