Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som at absolutt alle som har handla slike pærer er godt fornøyd, så får bare vente på mine, sjekke om jeg blir like fornøyd :D

Appropos felger... Er lei av å kjøre på vinterhjul, så vurderer å bare kjøpe GS Silver Track i 20", da jeg omtrent kan hente de på dagen... Blir det helt feil? Er ikke overbevist, er vel mest for å få noen ok sommerhjul så fort som mulig :P

Et aldri så lite bilde av bilen, i påvente av neste steg...

post-41043-0-13804100-1430648663_thumb.j

Skrevet

Sant, er som sagt ikke overbevist... Driver å ser gjennom tyske Ebay nå, for å se om jeg finner noe som frister :)

Skrevet

Mye bedre :)

bdfa002a751a6801ca2a115e3572491e.jpg

Matcher likevel ikke perfekt til grøftelysa, de er litt blåskjær i, men det ble betydelig bedre når jeg fikk vekk de grønne pærene!

Skrevet (endret)

Skitten bil, men har iallefall fått montert spoiler :smile:

903a159cb9053fc00513c27a9589d1a0.jpg

Endret av Eksos
Skrevet (endret)

Mener selv at rompa på bilen er på vei til å bli representabel nå, men du ser vel selv noe som mangler? Sommerhjul.....

post-41043-0-59190300-1431291624_thumb.j

Joda, er klar over at mange sikkert tenkte på LCI baklykter, men det får bli siden! Har blitt ganske mange utlegg fra kontoen på relativt kort tid nå, så enkelte ting før vente på seg...

Har bestilt hjul, felgene er vel her i morgen eller tirsdag, men dekkene fra Tyskland kommer vel ikke før tidligst i slutten av uken.... Prøver noe nytt, som er enkelt og holde rent, som ikke alle andre har :)

post-41043-0-37303500-1431291743_thumb.j

Endret av Eksos
Skrevet

Ble egentlig ikke så aller verst, til å være såpass enkle felger! Det første jeg tenkte var vel at de her blir lette å holde rene! Og de blir det jo, på en måte.. Men må ta meg en runde med lakk på bremseskjold og kaliperene ser jeg... 

Noe annet jeg ikke innså før nå etter hjula har komt på bilen, er at jeg faktisk må vaske inni felgen også, bak navet... Så alt i alt, sparer jeg vel egentlig ikke noe tid i det hele tatt når det kommer til vask :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...