Gå til innhold

Atlantic Blue E92 325D - Solgt :/

UFC
 Share

Anbefalte innlegg

Synes også personlig at det øverste bilde med 335 enkle potter ser best ut. Men, vil det passe med resten av bilen er spørsmålet.
Skal på en måte ha full m3. Utenom brede skjermer og bak fanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer for det øverste bilde også. Litt på grunn av at du har diesel, da JEG synes det blir littegranne overkill med m3 eksos? eller? :)

Denne har blitt sinnsykt feit nå, bare keep up the good work her :) likte at du fjernet grøftelysene! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer for det øverste bilde også. Litt på grunn av at du har diesel, da JEG synes det blir littegranne overkill med m3 eksos? eller? :)

Denne har blitt sinnsykt feit nå, bare keep up the good work her :) likte at du fjernet grøftelysene! 

Takk :)

Ja, enig i det du sier. Men tenkte siden jeg skal ha ''M3'' utsende så passer M3 eksosen bedre. Men uansett så trur jeg det blir 335 eksos.

Om du skal selge eksosen din, er jeg interresert.. :)

Det skal jeg gjøre. Ikke så veldig lenge til den skal av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Ja, enig i det du sier. Men tenkte siden jeg skal ha ''M3'' utsende så passer M3 eksosen bedre. Men uansett så trur jeg det blir 335 eksos.

Det skal jeg gjøre. Ikke så veldig lenge til den skal av :)

Da får du si ifra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte faktisk best M3-look-eksosen av de tre. Hvorvidt det er størrelsen eller diffusoren som "ødelegger" de andre er jeg usikker på, men jeg syntes ihvertfall ikke de var like vellykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du si ifra! :)

Det skal jeg gjøre! :)

Jeg likte faktisk best M3-look-eksosen av de tre. Hvorvidt det er størrelsen eller diffusoren som "ødelegger" de andre er jeg usikker på, men jeg syntes ihvertfall ikke de var like vellykket.

Det har jeg tenkt litt på selv også. At det er stussene eller diffuseren som gjør 335 eksosen tøffest.

Når du selv sier det samme så tror jeg nesten at det er det.

Er vel noen "tøffere" diffuser eller evnt stusser man får på "m3" eksosen?

Synes fire stusser var finere enn to, jeg også.

Tenker du på "m3" eller 335 med dobbel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes 335i-løsningene (altså nummer en og to) har litt for "ekstrem" diffusor, mens M3-looken (den tredje) ser mye mer linjelekker ut.

Ja, kan være enig der. Men fortsatt veldig usikker på hva jeg skal ha :/

Litt usikker, egentlig. Begge var ganske fete :)

Skal ikke være lett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...