Sjøbuse Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 Står litt om min frontspoiler her og på de 2 sidene etter. http://bimmers.no/topic/758744-e38-740-alpina/?p=2702942 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Desember 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2014 Huff, alt på denne bilen blir jo vanskeligere enn jeg trodde. Jaja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 Er ikke så vanskelig. Ikke hatt noe store problemer med mekkingen på noen av mine 7ere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 Veldig pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Desember 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2014 Veldig pen bil Takk for det! forslag til flere planer for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 ville holdt den ganske original jeg, pen bil du har få opp flere bilder da. forresten, kunne du målt avtand mellom topp hjulbue og senter på navet fram og bak? lurer på hvor mye sport-understellet er senket : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Desember 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2014 ville holdt den ganske original jeg, pen bil du har få opp flere bilder da. forresten, kunne du målt avtand mellom topp hjulbue og senter på navet fram og bak? lurer på hvor mye sport-understellet er senket : ) Skal prøve å holde den original, hehe. Og skal prøve å få gjort det når jeg har tid! Alpina felger har jeg også lyst på, men sinnsykt dyrt. Så hvis noen har noen brukte; skrik ut!! Samme med alpina fanger foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 Takk for det! forslag til flere planer for bilen?Din bil, gjør hva du føler for. Personlig liker jeg clean look [emoji3] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 24, 2014 Share Skrevet Desember 24, 2014 Fin bil, her skal jeg følge med videre Men kjør på med CCFL hvis du skal ha AE, ja. Ettermarkedslykter ser veldig fort veldig jalla ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Desember 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2014 Har nå bestilt en del ting : - CCFL angel eyes 6000k- Nye lykteglass - Ledpærer til dørhåndtakene utvendig - Ledpakke til interiøret, da bilens ledpærer er av dårlig kvalitet - og masse klips til dørpanelene, fordi vet at noen ryker når jeg skal åpne dørpanelene for å installere led i dørhåndtakene Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Desember 25, 2014 Share Skrevet Desember 25, 2014 Har nå bestilt en del ting : - CCFL angel eyes 6000k - Nye lykteglass - Ledpærer til dørhåndtakene utvendig - Ledpakke til interiøret, da bilens ledpærer er av dårlig kvalitet - og masse klips til dørpanelene, fordi vet at noen ryker når jeg skal åpne dørpanelene for å installere led i dørhåndtakene Spennende planer! Her må du bare peise på med bilder! ZGasi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirza Simic Skrevet Desember 25, 2014 Share Skrevet Desember 25, 2014 Har nå bestilt en del ting : - CCFL angel eyes 6000k - Nye lykteglass - Ledpærer til dørhåndtakene utvendig - Ledpakke til interiøret, da bilens ledpærer er av dårlig kvalitet - og masse klips til dørpanelene, fordi vet at noen ryker når jeg skal åpne dørpanelene for å installere led i dørhåndtakene Du må lage en "how to" når det kommer til CCFL angel eyes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Desember 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2014 Du må lage en "how to" når det kommer til CCFL angel eyes Skal det:), men kommer nok til å ta litt tid før jeg får Tinga jeg bestilte pga jul osv :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Desember 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2014 Liten oppdatering av hva som er gjort og hva som mangler: Gule blinklys - bestiltSvarte nyrer - bestiltLeppe til bagasjen, liten spoiler - bestiltAUX - bestiltBMW M Nurburgring klistremerke - bestiltCCFL angel eyes - bestiltNye lykteglass - bestiltLed-pærer interiør - bestiltLed-pærer dørhåndtak utvendig - bestiltGummimatter -Alpina spoiler til frontfanger -Chrome rings ?, usikker -M5/M3 speil ?, usikker - Har noen x5 e53 gummimatter liggende i kjelleren som jeg vil se om passer i morgen. Passer de ikke, så bestiller jeg bare de GS selger. Alpina-spoileren er i bakhuet hele tiden. Er så redd for å bestille fake fra ebay, pga dårlig passform og dårlig kvalitet. Original klarer jeg heller ikke å finne. Hadde vært fint om noen hadde giddi å linke meg hvor jeg får kjøpt en bra alpina-spoiler, original eller uoriginal, så lenge den er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Desember 25, 2014 Share Skrevet Desember 25, 2014 (endret) orginal alpinaleppe selger de på koed : ) koster 4400 før evt rabatt : ) scmiedmann selger også til 6000. . . gå på old.koed.no og søk på "5701" interiørled, hva kjøpte du? frister å prøve bmw sine : ) Endret Desember 25, 2014 av space-ace Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå