Henriksg Skrevet Desember 27, 2014 Share Skrevet Desember 27, 2014 Hvordan er kvaliteten på GS sine felger?Eksempel D22 eller Raptor. Er dette ''kina'' kvalitet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 28, 2014 Share Skrevet Desember 28, 2014 Ja, dette er "Kina-kvalitet". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriksg Skrevet Desember 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2014 Er det noen fler som har erfaring her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Desember 29, 2014 Share Skrevet Desember 29, 2014 er ikke så mye å si, billige replicahjul som starter å flakne lakk etter noen vintere. Du får det du betaler for, legg heller pengene i noen brukte hjul fra en originalprodusent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Desember 29, 2014 Share Skrevet Desember 29, 2014 Og tunge som bly, med varierende kvalitet på finish . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Desember 31, 2014 Share Skrevet Desember 31, 2014 Har hørt det vektargumentet før, men de er da ikke nevneverdig tyngre enn originale BMW-felger (jeg har begge deler i samme dim), men kvaliteten kan nok være litt "kina" ja. Spesielt gs concave vet jeg flere har slitt med. Gs inforged virket bra dog. Ingen tegn til flassing der på mitt sett. Selv etter en liten kantkjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjølen Skrevet Januar 1, 2015 Share Skrevet Januar 1, 2015 Har selv GS Raptor og synes kvaliteten på de er helt ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Januar 4, 2015 Share Skrevet Januar 4, 2015 Hold deg unna dem er min anbefaling. Har gått igjennom 2 sett med 20' GS concave. Begge settene har flasset og de tåler rett og slett lite. I forhold til andre felger av bedre kvalitet oppleves GS felgene som ekstremt tunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Januar 7, 2015 Share Skrevet Januar 7, 2015 Jeg har et sett GS Concave 19" med 8.5" foran og 10" bak, tror de har sitti på bilen i 2 år tror jeg, de har ikke begynt og flasse i lakken eller noe, litt kantkjørte er de, men ser fortsatt pene ut. Har måtte fikse en bakfelgen pga sprekk, om den var der da jeg kjøpte bilen eller om det har skjedd etter veit jeg ikke, men her jeg bor er det skikkelig dritt veier, og de har fungert i 2 sesonger nå. Tyngde messig syns jeg ikke de er så tunge, ganske likt vekt følelsesmessig kontra originale E39 M5 felgene jeg hadde Nestegang jeg skal ha felger skal jeg enten ha Hartge Classic 2 eller BC Forged HB05 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå