Bimmer fan Skrevet Januar 3, 2015 Share Skrevet Januar 3, 2015 På jula selger de noen silver vision pærer til blinklys! De blir HELT borte inne lykta i stedet for blå/lilla/oransj skjær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Januar 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2015 Da må jeg ha meg en tur dit neste uke, takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Januar 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2015 Første langtur unnagjort! Herlig bil å kjøre langt med og firehjulstrekk er helt konge! Snødde voldsomt mye på fjellet i helga, så fikk testa Xdrive systemet skikkelig. Sinnsykt deilig å bare kjøre avgårde omtrent uten hjulspinn mens kompisene må få dyttehjelp for å komme seg løs Forbruk på under en halvliter på mila er også ganske digg.. Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Januar 4, 2015 Share Skrevet Januar 4, 2015 Misunnelig på Xdrive Dal-z reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 4, 2015 Share Skrevet Januar 4, 2015 Hvordan synes du motor er i kombinasjon med XDrive? Savner du mer krefter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Januar 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2015 Syns det er tilstrekkelig kraft, men ikke noe mer enn det.. Men igjen, så har jo jeg vært vandt med chippa 325d, M5 og 330i siste par åra, så jeg er kanskje litt bortskjemt når det kommer til å ha kraftoverskudd. Kjørte med fire personer + bagasje i bilen i helga og savna aldri noe kraft på turen, så jeg syns det funker veldig bra, selv om det godt kunne vært litt mer også.. ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 Pen bil, husker hvordan E90 så ut så tviler ikke på at denne her også blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Januar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2015 Hehe.. blir nok langt ifra like mye gjort med denne for å si det sånn.. Men, noe blir det! Fikk nyrene i dag, satser på å få de montert iløpet av helga Bestilte nyrer i m3 stil, syns de er skikkelig tøffe! StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 11, 2015 Share Skrevet Januar 11, 2015 Hvor bestilte du de fra, og kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Januar 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2015 Bestilte de på ebay, husker ikke helt hva de kosta, men tror det var rundt 7-800 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Januar 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2015 Monterte de nye nyrene i dag, ble mye bedre IMO Helt grei passform på de nye også. Har dessverre bare noen dårlige iPhonebilder i dårlig lys... E.H.D og Skårholen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 11, 2015 Share Skrevet Januar 11, 2015 Ble mye bedre det der, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 11, 2015 Share Skrevet Januar 11, 2015 Funker knall med sort på rød bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Januar 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2015 Er veldig fornøyd selv! Deilig å få alt sort Må få vaska bilen og tatt noen skikkelige bilder med noe annet enn telefonen snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 12, 2015 Share Skrevet Januar 12, 2015 Gratulerer med ny bil solgt 330'n? Helt rå farge! rødt med sorte detaljer sitter jo som hånd i hanske! ble små misunnelig nå kjente jeg Nok en gang! Nydelig bil Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå