Gå til innhold

Min "nye" Melbournerøde F31

Dal-z
 Share

Anbefalte innlegg

Takktakk! Er ikke alle biler som kler rødt like bra, men jeg syns det gjør seg på en "liten" bil med sportslig utseende, slik som F3x. :)

Var forøvrig ute å testa xDrive systemet i snøværet i går og jeg er utrolig imponert over hvor godt det funker! Prøvde å sette meg fast flere plasser jeg var sikker på at jeg hadde hatt store problemer med bakhjulstrekker, men det var ikke snakk om. Bilen trekker seg fram uten noen som helst dramatikk. :)

Fant en tom parkeringsplass og sladda litt på også, mest for å bli kjent med hvordan en firehjulstrekker oppfører seg, men var nok litt på gøy også.. 8-[ Syns det er veldig greit å bli godt kjent med bilen, plutselig en dag får man bruk for det...

Skal også ta å slenge inn noen flere bilder av bilen snart.

Endret av Dal-z
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer et sett felger i følgende dimensjoner:

9x20" ET 35 framme med 235/35r20

10x20" ET 40 bak med 265/30r20

Burde vel passe fint på denne bilen det? :) xDriven foretrekker vel at rulleomkretsen skal være tilnærmet lik og det blir vel dette oppsettet om jeg ikke har bomma helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil du har! :) Blir bra med noen ordentlig felger :)

hvis du savner litt mer futt i bilen så er det en på forumet her som også har 318d riktignok e91, som han chippa fra 143hk til 185 og økte med 85nm :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra med nye felger, ja! Gleder meg til sommern selv om det er kjekt med firehjulstrekk om vinteren :)

Kommer nok ikke til å bli mye modifikasjoner på motor/drivverk så lenge jeg har denne bilen, syns det funker helt greit som det er nå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Takker! Noe treigt svar kanskje.. :P

Har ikke gjort noe med bilen utover å vaske og stelle med den, men H&R-fjører er bestilt og på vei. Gleder meg til å få de på! Utover det, så er det snart sommerdekksesong også, venter en god uke med å legge om ettersom jeg planlegger en liten tur til fjells. :)

Det blir nok til å kjøre på de originale 19" felgene i første omgang, har diverse andre prioriteringer som går foran nye felger nå i vår, men hvem vet.. Det kan jo alltids dukke opp noen rimelige, kurante 20-tommere på finn eller lignende... 8-[

Har forøvrig rulla på den 6000km allerede, så det blir en del kjøring, og jeg må bare si at jeg blir mer og mer imponert over bilen ved aktiv kjøring! \:D/

post-59394-0-75497800-1426923326_thumb.j

post-59394-0-57002600-1426923354_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...