RoaldJ Skrevet Januar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2015 Ser for meg at det kanskje er på biler med kraftigere motor det er problemer med drivknuter. Men får se, mulig jeg lar den være som den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Nydelig!!!! fantastisk flotte biler! hvordan er melbourne rød i forhold til imola rød? litt vannskelig å se på bilder har sett imolarød i virkeligheten og det er en virkelig nydelig farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2015 (endret) Ikke de beste bildene jeg hadde liggende. Men here goes Melbourne er noe lysere og siden det er metallic, så er det mer glans i den. Endret Februar 17, 2015 av RoaldJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Februar 17, 2015 Share Skrevet Februar 17, 2015 Namnam, digger fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Februar 17, 2015 Share Skrevet Februar 17, 2015 Gratulerer med fin fin bil[emoji106]Disse er en drøm å kjøre. Og det med effekten endrer seg ganske mye ettersom den får noen km på telleren. Effekten blir bedre og forbruket synker[emoji6] Jeg kjører lett på 0,4 med samme motor og X-drive med 19" sommerdekk. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 6, 2015 Share Skrevet Mars 6, 2015 tøft at du kjøpte deg en rød vogn til ser veldig bra ut solgte jeg ikke et henger feste til deg en gang i tiden ? til e46 ?? hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2015 Har foresten lakkert og montert Performance frontleppa. Mangler bare litt senk nå Fahad, Walkabout, Makky123 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 18, 2015 Share Skrevet Mai 18, 2015 Har foresten lakkert og montert Performance frontleppa. Mangler bare litt senk nå Ble flott med frontleppa lakkert slik, sinnsykt blank forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2015 Shield'en har gjort jobben sin i vinter ja Men er på tide med en runde i garasjen nå. Er en del vaskeriper som må behandles før sommeren slår inn for fult Fant jo selvfølgelig disse etter jeg hadde levert lippa til lakkering. Tror det hadde blitt kult på rød bil også. Meeenmen. http://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=823310 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 2, 2015 Share Skrevet Juni 2, 2015 Jeg synes det er penere slik du har den jeg, da det blir et stort sort "område" om det er slik som på bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå