Gå til innhold

Den store høytrykksspylertråden


Dal-z
 Share

Anbefalte innlegg

Et par ting man bør kontrollere før innkjøp av høytrykk på 500-600Liter/t

 

-Hvis man tar utgangspunkt i et forbruk på 600Liter/t  600L : 60min. = 10L min. Gir ute krana mi så mye per min.? Ta en 10L bøtte og ta tiden på hvor mye du har fylt den på 1min. Og det reduserer seg vesentlig mer med en vanlig lang hageslange. Mange som reklamerer på høytrykksspyleren fordi den går og starter stopper, men feilen er vann trykket inn.

-Bor jeg i enden/ høyt oppe i kommunens hovedvann ledning, som ofte har lite vann trykk om sommeren..

-Skal jeg ha den med på hytta som ofte har en dårlig sommer vann ledning.

 

                                            -VIKTIG-

              Har jeg plass til og lagre den frostfritt om vinteren.

Endret av bmwmaxi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par ting man bør kontrollere før innkjøp av høytrykk på 500-600Liter/t

-Hvis man tar utgangspunkt i et forbruk på 600Liter/t 600L : 60min. = 10L min. Gir ute krana mi så mye

Såklart, en høytrykkspyler klarer ikke å gi mer enn vannkranen klarer. Det er også noe vi som bedrift er borti endel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min K5 har nå begynt å lekke som en sil. Ettersom forhandlere uansett alltid skylder på frostskader åpnet jeg den selv, og fant ut at ca. alle O-ringene i forbindelse med kjølesystemet lekker. Ingen skader eller sprekker, de bare lekker.

Siden de ser helt fine ut spørs det hvor mye det hjelper å bytte de.

Jeg vet ikke om jeg er så frister til å kjøpe Kärcher beste gang, men jeg liker ekstrautstyret deres...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min K5 har nå begynt å lekke som en sil. Ettersom forhandlere uansett alltid skylder på frostskader åpnet jeg den selv, og fant ut at ca. alle O-ringene i forbindelse med kjølesystemet lekker. Ingen skader eller sprekker, de bare lekker.

Siden de ser helt fine ut spørs det hvor mye det hjelper å bytte de.

Jeg vet ikke om jeg er så frister til å kjøpe Kärcher beste gang, men jeg liker ekstrautstyret deres...

 

Det var leit å høre. Men hvis du kjøper f. eks Nilfisk nestegang så syntes jeg de sa over her at man kan kjøpe en adapter slik at Karscher ekstrautstyret påasser på en Nilfisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kärcher er dessverre(uoffisielt) kjent for å lekke lett, i alle år. Det er knallgode vaskere og et bredt utvalg av ekstrautstyr, men det skal ikke mye til for at de lekker. Ei natt med frost er nok... Dessverre. Det kan selvfølgelig også være produksjonsfeil, men når vi sender de til autorisert Kärcher-repratør får vi alltid beskjed om frostskade. Vi har ikke lov å skru selv på disse.

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er derfor jeg skrudde den opp selv, selv om jeg vet den ikke har vært utsatt for frostskade, da jeg lagrer den innendørs.

 

Litt sånn som om at alle mobiltelefoner er fuktskadet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja. Endret bestillingen, har også kjøp en Nilfisk E130 til 999 i dag, må være et bra kjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Kärcher K4 for liten til bilvask og dill?

 

Får den får 1750,-

 

Får K5 Premium får 3000,- er prisdifferansen verd det?

 

Ser på Nilfisk at de leverer mye mer vann på billige maskiner? er dette bare skryt eller reelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...