Bmw mann Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Har ikke AUX eller USB på min ny innkjøpte E61N, Hvor får jeg kjøpt et kit til det ? Hva trenger jeg ? Noen som har gjort det før ? DIY ? Ser flere har ny CIC. Er ikke så kjent med den, men ser bla at det er andre menyer og div. min er en 08 facelift, har jeg det eller er det noe som kom senere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Det kom senere. Finnes mange her inne som kan ordne CIC for deg, men det koster en del penger. AUX kan du få kjøpt kit hos BMW men da er det en slik "minijack" du borrer hull til og setter ett sted. Jeg og Saltkjelen her på bimmers monterer en del av disse AUX oppleggene, og vi bruker kun originale deler slik at du får AUX nede i midtkonsollen der hvor 6FL opprinnelig sitter Send pm om interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Om du har en 08-modell har du aux. Du må bare lete litt bedre. Den er enten i midtkonsollen (da har du isåfall USB også), eller ved lufteventilene til baksetet. CIC kom på 2009-modellene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Januar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2015 Jeg har et lite plast cover i midt konsollen men der er det ingenting, men der er aux bak ved luftventilene men tenkte det var for di bak? Litt knotet å ha kabel over midtkonsoll til tlf istedet for å ha den i midtkonsoll.. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Du kan gjerne bruke den om du sitter bak også, men så lenge du ikke har USB-kontakt er det der den skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Januar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2015 Kanskje jeg kan lage en forgrening fra den mot midt konsollen ? Noen som har iphone docking ? Detselges jo kit for det også har jeg settsett.. Med lading osv. Funker det mot head unit ? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Det er ikke noe problem å lage en forgrening, evt. bare flytte hele kontakten. Docking i disse bilene er i hovedsak for lading av telefon, samt utvidet antenne. iPod-grensesnitt finnes, men da hadde jeg heller lagt pengene i ettermontering av 6FL. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Januar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2015 Hva er 6fl? Ny i denne modellen så vet lite Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 USB-kontakt. Tillater avspilling via iPhone/iPod eller minnepenn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Januar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2015 Ahh ok. Hva koster det? Fåes hos bavaria? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Kommer litt an på om du har bluetooth-handsfree fra før, men du trenger uansett ny bluetooth-modul samt litt ledninger. Uten at jeg har sjekket det vil jeg tippe en 3-4000,-. Deler fåes kjøpt hos alle som fører originale BMW-deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Januar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2015 Ok, har bluetooth fra før ja, hvorfor trenger jeg da ny hvis det kun er en usb med støtte for iphone? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Det er bluetooth-modulen som tar seg av dette i bilen, og den du har støttet ikke USB. Les forøvrig mer her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Januar 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2015 Håper på svar raskt. Funnet en combox med harness som ifølge selger skal gjøre at jeg kan streame musikk fra bt. I tillegg til usb og aux funksjon. Kittet skulle på en X5 2010 modell. Passer det min? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 23, 2015 Share Skrevet Januar 23, 2015 Ja, det passer, men det er ikke "plug and play". Først av alt må du ha riktig type software (ikke for gammel og ikke for ny), samt litt avansert koding ettersom E6x aldri ble levert med combox. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå