R Andersen Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 Noen som har erfaringer med dette firmaet? Har en kamerat som skal omprogramere en F31 316d, og vurderer å bruke dette firmaet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 (endret) Aldri hørt om de, så de er sikkert slik som de fleste. Som videreselger programvare fra en eller annen "engelsk\belgisk leverandør" Bor han ikke slik til, at han kan benytte TRF eller ESS ? Endret Januar 19, 2015 av CrZyWiz TRF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 De reklamerer stort på facebook, virker bra og seriøst, har lokale på Lørenskog. Vurderer de selv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 (endret) Etter en rask titt inne på den "bilvelgeren" deres, så er jeg ikke overbevist om at de er noe bedre en de fleste bakgårdstunerne rundt omkring. Hadde de vært veldig dyktige, så ville de også visst at f.eks en 116D er ca samme bilen som 118D. Med ca tilsvarende potensiale. Samt hvordan de får mer effekt ut av samme motoren, i en 3-serie kontra 1-serie, er også betenkelig Endret Januar 19, 2015 av CrZyWiz TRF og R Andersen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2015 Finner heller ikke noe org.nr, og telefonnr er ikke registrert på noen. Det synes jeg er litt suspekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Januar 21, 2015 Share Skrevet Januar 21, 2015 De klarte ikke få ut mer enn 250 hester i bilen min, ESS får mer har en kollega som hadde bilen sin der og fikk 185hk/415nm i sin A4 2l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilpower.no Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 (endret) Heisann! Streifet innom her og ser at dere diskuterer oss. Det er jo flott Her skulle det egentlig stå kommentarer på det dere andre skrev ovenfor, men siden TRF-Racing kunne "plukke fra hverandre alt" så har jeg fjernet det. Til mitt eget beste, og til deres beste. Endret Januar 25, 2015 av bilpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 Er det noen som kjøper dette sludderet? Hvordan kan _dere_ lage "custom" oppsett med slave verktøy? For å forklare hva jeg sier her, så betyr "slave verktøy" at de får filene sine fra andre firmaer, og ikke har anledning til å så mye som titte på softwaren. Dette ser man også veldig tydelig utifra argumentene dere bruker i innlegget, som ikke har fundament i virkeligheten. Det er ikke noe galt i det å bruke slaveverktøy, men man bør være ærlig og tydelig med hva som gjøres. bilpower, jeg pleier å ønske nye folk velkomne, men ikke når man tøyer sannheten i første innlegg, og åpenbart kun er ute etter reklame. CrZyWiz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilpower.no Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 (endret) Vi tøyer ikke sannheten og har masterverktøy. Hva er det med andre tunere å glefse sånn etter oss? Har jo fått utelukkende gode tilbakemeldinger fra kunder, mens andre tunere bare lager bråk. For all del, skriv hva du vil... stopper oss ikke fra å få kunder uansett Endret Januar 25, 2015 av bilpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 Det var på ingen måte et forsøk på å stoppe dere fra å få kunder (jeg regner med at kundegrunnlaget ditt ikke sirkler rundt denne tråden?). Ei heller tilbakeviser du det jeg sa i noen fornuftig grad. Det vises jo klar og tydelig at det er kess og ktag slaver dere bruker på bildene deres. Vær ærlig med folk om hva du selger. Jeg har ikke glefsa mot noen andre tunere her inne, men så har ingen andre kommet med så mye sludder og pølsevev i en post, attpåtil den første posten. Jeg kunne plukket fra hverandre hver eneste del av det du skrev. Synd at du da hadde lært hva du "bør si" til godtroende kunder en annen gang. Hvis du faktisk har master verktøy, så tror jeg masteren på kess og ktag hadde satt pris på å vite det. ("lol") Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilpower.no Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 (endret) Vi har en avtale med en norsk tuner som har mastertools om det er så nøye for deg å vite det. Vi har ikke så mye erfaring enda, og jeg vet at du har mye erfaring - så vi skal ikke begynne å krangle. Føler at vi leverer et produkt som er seriøst, men driver ikke på samme nivå som deg tydeligvis. Og jeg skal slette det jeg skrev i første posten - så er vi alle fornøyde. Endret Januar 25, 2015 av bilpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 Er det mulig. Ikke glem, at du nå fint redigerte bort hvordan du rakka ned på en stor og etablert aktør (ess) allerede i ditt første innlegg, for så å fortsette med spydigheter i en slags retrett. Jeg driter i hvilke avtaler dere har med hvem. Det følger et kjent mønster uansett. Vær ærlig, og kutt spydighetene bare fordi jeg arresterte deg på salgsrøra di. Så skal du se at vi alle kan være venner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 Og med det tror jeg vi ender dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilpower.no Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 Hehe, det er greit. Ble litt revet med. Vil ikke rakke ned på ESS, har stor respekt for de - men ville bare poengtere at vi som regel kan matche andre på effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 Hehe, det er greit. Ble litt revet med. Vil ikke rakke ned på ESS, har stor respekt for de - men ville bare poengtere at vi som regel kan matche andre på effekt. Effekt i seg selv sier lite om kvaliteten til produktet. R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå