Clutch Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 Da har jeg handlet ny bil etter at jeg solgte 325'en Tenkte at denne gangen, så skal jeg ha nyere bil og da ble det en E60 520i fra 2004. Hentet den utenfor Drammen på lørdag og den er en fryd å kjøre Litt om bilen: - Titangrå - 2.2 rekkesekser på 170 hk - M-sport - Nylig EU- godkjent Bilen er fullspekket med utstyr som navi, parkeringssensor foran og bak, regnsensor, elektriske seter med memory og mye mer Fremtidige planer er: - M- tech (hvertfall front) - nye felger til sommerdekka. Enten 19" eller 20", vurdere Concave - Led lys i grøftelysa og skiltlysa - Mulig oppgradere anlegget - Løsning slik at jeg kan koble til telefon til anlegget også noen bilder til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 pent utgangs punkt dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 21, 2015 Share Skrevet Januar 21, 2015 Absolutt godt utgangspunkt, ja! Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Januar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2015 Da var led pærer bestilt tilhengerfestet er tatt av vurdere også å kjøpe gummimatter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 21, 2015 Share Skrevet Januar 21, 2015 Pøs på med bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 21, 2015 Share Skrevet Januar 21, 2015 Flott bil ja men fikk man M-sport uten M fangere da? Ville tatt vekk markeringlysene bak og vurdert sort interiør, konsoller, dashbord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Januar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2015 får tydeligvis det reef sjefen min har også E60 med m- sport, men ikke m- tech tenker jeg beholder interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 21, 2015 Share Skrevet Januar 21, 2015 Det er nok dessverre ikke mulig. M-sport/M-tech/M-pakke er bare forskjellige navn på det samme, og så lenge bilen ikke har utstyrskode 337 (noe denne tydelig ikke har, da den mangler det meste denne pakken inneholder), har den ingenting M-aktig dessverre. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Januar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2015 Det er nok dessverre ikke mulig. M-sport/M-tech/M-pakke er bare forskjellige navn på det samme, og så lenge bilen ikke har utstyrskode 337 (noe denne tydelig ikke har, da den mangler det meste denne pakken inneholder), har den ingenting M-aktig dessverre. hmm, jaja ihvertfall, så er det en bil som er god og kjøre og sitter godt på veien etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 23, 2015 Share Skrevet Januar 23, 2015 Det kan vel være den har sports understellet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 23, 2015 Share Skrevet Januar 23, 2015 Er ingen form for M-sport om den har sportsunderstell. Enten har man M-pakke, eller så har man ikke, det finnes ingen mellomting. Bilen er jo naturligvis ikke noe dårligere for det, men det blir feil å si at den har noe den ikke har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 Følger blir kjek med litt upgrades! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Januar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2015 (endret) Hentet ledpærene på fredag men som vanlig så er jeg litt treg til å få gjort ting, så de ligger fremdeles på rommet Kjøpte de på Ekstralys.no bestilte også med noen ledninger som gjør at de skal fungere med canbus- systemet to raske bilder. Blir også nye pærer til AE senere, lakkering av nyrer mulig jeg også kan få original bmw m- tech bakfanger til bra pris Endret Januar 25, 2015 av Clutch Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Januar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2015 Har denne stående + JBL 6*9 og ekstra rockford forsterker som jeg tok ut av forrige bilen før jeg solgte den. Lurer litt på å få dette inn i bilen etterhvert men da skal det se cleant ut og ikke en eneste ledning skal være synlig når jeg åpner bagasjeromsluka må bli flinkere til å ta bilde av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Februar 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2015 Vaska bilen i dag og bytta til led pærer i skiltlyset Har fremdeles ikke somla meg til å bytte pærene i grøftelysa ennå Dette mellomrommet må bli mindre Garasjen denne er desverre mamma og stefar som bruker, så bilen min må stå ute de kjører Ford Focus og Kuga.... Eneste rusta som jeg har klart å finne på bil er på førerdøra. Vært under bilen og kikket også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå