ovangs00 Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Må spør angående innkjøring... Ser du skriver at om 100 km så kan du ha turtall og om 3600km kan du kjøre i 120 etc. Er dette "viktig"? Har kjøpt ganske mange nye biler etterhvert. Mest BMW, men også andre merker. Aldri har selger gitt meg beskjed om at bilen må kjøres inn, så jeg trodde dette var noe som hører fortiden til.. Hvilke følger vil det evt få å ikke kjøre den inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 3, 2015 Share Skrevet Februar 3, 2015 Du burde spandere på deg en slik "blank" folie på bilen..unngår riper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Her har du et godt tørkehåndkle til bil http://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&cPath=25_28_29&products_id=87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 (endret) Og hvis du skal handle endel så anbefaler jeg http://elitecarcare.co.uk Gode priser, kort leveringstid og bra Service:) Bilnerden er helt konge det også forresten Endret Februar 4, 2015 av Vegagard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Her har du et godt tørkehåndkle til bil http://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&cPath=25_28_29&products_id=87 Støtter den. Og skal du kjøpe så handle flere enn ett. Og ta med et par av disse: http://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&cPath=25_28_48&products_id=204 Riper mindre enn f.eks. vaskevott fra Meguiars. noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Støtter den. Og skal du kjøpe så handle flere enn ett. Og ta med et par av disse: http://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&cPath=25_28_48&products_id=204 Riper mindre enn f.eks. vaskevott fra Meguiars. Den svampen er det beste jeg har brukt. Og ja som du sier trenger mer enn ett tørkehåndkle, jeg har tre og det til tider er egentlig ikke nok. noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2015 Takk for tilbakemeldingene! Har dere formening om Autoglym's pusseskinn? Fant visst helt ny her hjemme. Gøy å kjøre rundt med blant bil med fresh farge når alle andre har skitne sorte/sølv/hvite biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 (endret) Nei nei og nei til pusseskinn, mikrofiberhåndkle Endret Februar 5, 2015 av tobiasw Arne Kalevi Palojärvi og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 Pusseskinn funker bra til og vaske rutene med innvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2015 Får bruke de innvendig da Så jeg fant nettopp ut at man kan logge inn hos BMW ConnectedDrive og legge inn e-post (bilen vil motta e-poster og lese dem opp for deg), samt at jeg kan sitte og planlegge alt av ruter online og bare sende hele ruta til bilen uten å måtte sitte i bilen og taste inn alt. Ikke nok med det, BMW har håndplukket milevis med gode kjøreruter i nesten alle europeiske land slik at man kan kjøre der det er best når man er ute på tur. Herreguuuuuuuuuuud denne bilen er på et helt annet nivå enn ribba BMWer, jeg elsker det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2015 (endret) For de nysgjerrige så er dette online-portalen. Hvor kult er ikke det å se bilen sin hver gang man logger inn? Endret Februar 5, 2015 av noekult hermanoo90, StigJ og wicky124 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Du får app til telefonen din også vet du. Kan du se på bilde av bilen din der også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2015 Jepp, det visste jeg fra begynnelsen av men ante ikke at onlinebiten var så gjennomført med alle ekstra funksjoner (ruteplanlegging, e-post oppsett o.l.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Snart mekker vel bilen kaffe til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Wow, jeg har connected drive også, men har ikke satt meg noe inn i det. Kan du gi meg en rask oppsummering? Det der så jo nice ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå