Gå til innhold

Min 420iA xDrive Gran Coupe.

noekult
 Share

Anbefalte innlegg

Må spør angående innkjøring... 

Ser du skriver at om 100 km så kan du ha turtall og om 3600km kan du kjøre i 120 etc. 

Er dette "viktig"? Har kjøpt ganske mange nye biler etterhvert. Mest BMW, men også andre merker. Aldri har selger gitt meg beskjed om at bilen må kjøres inn, så jeg trodde dette var noe som hører fortiden til.. 

Hvilke følger vil det evt få å ikke kjøre den inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter den. Og skal du kjøpe så handle flere enn ett. 

Og ta med et par av disse: http://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&cPath=25_28_48&products_id=204

Riper mindre enn f.eks. vaskevott fra Meguiars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter den. Og skal du kjøpe så handle flere enn ett. 

Og ta med et par av disse: http://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&cPath=25_28_48&products_id=204

Riper mindre enn f.eks. vaskevott fra Meguiars.

Den svampen er det beste jeg har brukt. Og ja som du sier trenger mer enn ett tørkehåndkle, jeg har tre og det til tider er egentlig ikke nok. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bruke de innvendig da :P

Så jeg fant nettopp ut at man kan logge inn hos BMW ConnectedDrive og legge inn e-post (bilen vil motta e-poster og lese dem opp for deg), samt at jeg kan sitte og planlegge alt av ruter online og bare sende hele ruta til bilen uten å måtte sitte i bilen og taste inn alt. Ikke nok med det, BMW har håndplukket milevis med gode kjøreruter i nesten alle europeiske land slik at man kan kjøre der det er best når man er ute på tur.

Herreguuuuuuuuuuud denne bilen er på et helt annet nivå enn ribba BMWer, jeg elsker det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...