Slavearbeider'n Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 (endret) Hjelper ikke at du ikke ser den... hehe. Ser jo helt på jordet ut, utenifra. Gjør meg den tjenesten og lakker brikka, hvertfall den nye. Min ser man ikke på avstand eller up close, blir mye mer clean. Endret Januar 5, 2016 av Slavearbeider'n wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Mener på jeg har lest at de nye bombrikkene får plass i speilhusene...om det stemmer eller ikke kan jeg ikke gå god for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 Var voldsomt til detaljarbied på en slavearbeider da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Januar 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2016 Mener på jeg har lest at de nye bombrikkene får plass i speilhusene...om det stemmer eller ikke kan jeg ikke gå god for Det stemmer Men så lenge speilhuset er sort blir den jo fortsatt godt synlig da Var voldsomt til detaljarbied på en slavearbeider da Haha, alltid bra med tilbakemeldinger og konstruktiv kritikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 Var voldsomt til detaljarbied på en slavearbeider da Hehe. Forskjellen ligger i detaljene. Er ikke alltid at de store deltaljene utgjør forskjellen. Av og til er det de små som utgjør forskjellene, slik som nå. wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Januar 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2016 (endret) Da viser det seg at bilen ikke går like smooth etter oppladingen av batteriet allikevel, så da blir det skifting av glødeplugger på mandag! I mellomtiden bytter jeg på å være billøs og å låne pappas Tiguan Endret Januar 7, 2016 av wrnr1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Januar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2016 (endret) Bilen sto og koste seg inne i en varm hall mens den ventet på pluggbyttet, men i går måtte bilen ut for å gi plass til andre biler som måtte "tines". Bilen ble hvit mens den ble trillet ut av hallen og i går kveld så den slik ut: Da er det kos med skinnseter uten setevarme :D Eneste utstyret som mangler på den egentlig, men det er MEGET sterkt savnet! Heldigvis varmer kupéen seg opp relativt raskt. På gjensyn! Endret Januar 9, 2016 av wrnr1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Januar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2016 (endret) Innlegget ble postet to ganger, så bare se bort ifra denne Endret Januar 9, 2016 av wrnr1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 Da er det kos med skinnseter uten setevarme :D Eneste utstyret som mangler på den egentlig, men det er MEGET sterkt savnet! Kjenner godt til den følelsen! wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 Ett luksus som er selvfølge no til dags. veit korsen det er å sette seg i kalde skinnseter, men har setevarmer. ÅH så godt det er wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 Du kan få kjøpe mine gåre stoffseter med setevarme vet du når jeg skal montere mine sportstoler i skinn MED VARME. Æddabædda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Januar 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2016 Du kan få kjøpe mine gåre stoffseter med setevarme vet du når jeg skal montere mine sportstoler i skinn MED VARME. Æddabædda. Selve stolene har setevarme, så det er ikke problemet Greia er at jeg verken har panelet eller ledninger lagt opp for setevarme :/ Stolene mine er forøvrig også sportstoler i skinn med montert setevarme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 Hehe, slik å fått ja. Du får høre om noen har slikt fra en delebil å gi bort da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Januar 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2016 Hehe, slik å fått ja. Du får høre om noen har slikt fra en delebil å gi bort da. Har tilgang til alt av ledninger og slikt om jeg vil, men jeg har verken tid eller kunnskap til å begynne å koble opp alt sammen, da kjøper jeg heller en varmepute fra biltema eller noe sånt som jeg kan bruke på de kaldeste dagene Kupéen varmer seg jo ganske raskt allikevel så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 finn ut ka pinner det er på pluggen under sete. sett på en strømtyv fra ett eller annet og en bryter. og en bryter mellom seta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå